3 skatter ute:) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 i natt tok jeg mot til meg, tissa i koppen og dyppa pinnen...... oj sann, der sneik det seg frem en svak svak strek som ble sterkere i løpet av få minutter. så da er det kanskje en liten tass der inne da:):) reiser på ferie i dag, gjett om den blir fin da er mellom 6 og 7 uker da, hvis ting stemmer dette blir 3 babyen på meg siden jeg for ca 5 år tilbake var hos en lege og fikk beskjed om at hvis jeg noensinne skulle ønske og bli gravid måtte jeg helt sikkert ha hormonbehandling, og det var ikke sikkert det gikk da heller, så syns jeg følgende er rimelig sprøtt: baby 1- gravid etter one night stand, happy som få, tenk, jeg kunne likevel baby 2- p- pille slutt, 1 mens- gravid baby 3- som er der inne nå- fødsel- 9 månder uten mens, 1 mens, gravid:) så ikke alle leger man skal høre på, men mange som er flinke også jeg er gravid:)
2 fine små Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer sa mye! Utrolig godt aa hoere sanne historier... =o) Man vet ofte best selv, lykke til!
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Det var utrolig koselig! Lykke til og ha en strålende ferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå