Gå til innhold

Hehehe...har en sånn "sommerfugl" i magen=oD

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehe...sitter her og tenker som sikkert mange andre her inne...

Kom sånn helt plutselig, egentlig.

vel sitter her og tenker på at jeg kanskje, ikke sikkert, men kanskje har noen som vokser inni meg... Kjente det kilte skikkelig i magen...hehe

får den følelsen hver gang jeg ser noen roper ut: graviiid...og da kommer jo tanken over på... kanskje meg også kanskje meg også...

Mange som har denne samme følelsen, ennå?? Uansett hvor mange pp...

Masse god klemmer til alle sammen, men en liten ekstra til dere som har prøvd (litt) lengere enn meg=oD

Ha en god sommer dag alle sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner utrolig godt hva du mener.. Har ikke hatt slik følelse før nå. Har hatt en litt negativ instilling før.. jeg har liksom tenkt at det blir sikkert ikke min tur snart. Jeg kan sikkert ikke bli gravid jeg..

Men nå har jeg begynt på pergo, og har eggløsning i disse dager.. :)) Har tenkt den samme tanken som deg BabyCakes.. :) Da kiler det slik godt i magen og jeg klarer ikke la vær og smile.. :))

Det er egentlig litt skummelt, for hvis jeg ikke er gravid så blir jeg jo så skuffet.. :(

Klem til deg også! :-)

Skrevet

Hei BabyCakes,

Saa fint at du er blitt proever!

Hm, kanskje det er en liten svermer inni deg? Det hadde vaert noe.... Ingenting er som de som sitter i sikringsboksen paa foerste forsoek.

Lykke til og god sommer til deg ogsaa.

Skrevet

Hei Tinemor

Ja, kan skjønne litt av din frustrasjon...

Men håper det sitter denne gangen hos deg da..=o) Og skulle den bli neg så kan du jo trøste deg med at det blir masse kos neste gang...Alltid nye måter å teste ut=o)Men vi satser på at den er pos...=oD

krysser fingrene=o)

klem

Skrevet

Hei Femina=o)

ja, er jo ikke skikkelig prøver da, vel jeg er men ikke sambo..hehe han tar det, skjer det så skjer det...hihi...*slem, ja jeg vet*

Ja, er lov og håpe da, men har ikke så veldig store forhåpninger, men bare litt hehe...Hadde ikke gjort meg noe om den satt med en gang..=o)

gode klemmer til deg

Skrevet

Synes ikke du er slem jeg, synes du er klok jeg.... =o) Dersom sambo er paa "skjer det saa skjer det" saa vi har damer lov aa nerde saa mye vi baaaaaaaare vil, og vaere superduperproevere, meeeeeen vi trenger jo ikke utbasunere hvor mye penger vi bruker paa proeving, testing, tissing osv, hehe.... Det er jo bare aa nerde i smug og la det vaere veeeeldig tilfeldig naar man er litt yr da, fnis... Har han sagt GO saa har han sagt GO.

Haaper det sitter paa foerste for deg naa... =o) Jeg er vel i 8 pp eller noe saant, med to som ikke villle lengre enn til uke 4/5, men det er jeg ferdigsnakket om og ferdig med. Naa er det bare nye spirer som gjelder og det skal sitte naa snart!!

Klem tilbake. =o)

Skrevet

hehe..godt...hihi..er veldig spent nå da, tror jeg hadde EL i stad, får håpe det sitter da, hadde kos for 2 dager siden...

krysser fingra for oss, Femina=o)

Mest for deg da=o)

klem

Skrevet

Klem tilbake og jeg krysser for deg, da er vi begge godt krysset for, hehe...

Skrevet

ÅÅÅH! kjenner til den følelsen ja! :)

Syns det er så koselig.. en føler seg på en rar måte gravid!? hehe

så gjenstår det bare at en test kan være så snill og god at den gir meg et POSITIVT svar! :-P

lykke til alle sammen! :-P

Håper vi alle spirer snart!:- D

Skrevet

ja, er ikke den følelsen deilig, liker den jeg...hehe...

tror nok det blir en del som får pos tester denne mnd...=o) kanskje..hehe...

Lykke til til deg også...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...