Bellemor Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Noen som har en link til f.eks. nettside der man kan se ferdiglaget kirkeprogram? Hvilke punkter som kommer etter hverandre, hvordan man setter opp ting osv. Om man har med hele tekster på salmer/solo nr, eller kun artist/komponist osv. Vi skal ha en eller to som skal spille "The Rose" på trompet. Må vi da ha med hvem som har laget denne opprinnelig? De har komponert egne noter for å få den til å passe trompet/orgel. Hvor mye info skal vi da ha med? En annen skal synge/spille piao alene og det er "Your Song" med Elton John. Hva slags info burde vi ha med da?
Mor til et enebarn Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Denne oversikten fikk vi i kirken da vi var på vigselssamling: Den Norske Kirkes Vigselsordning 1. Preludium/inngnag 2. evt. musikkinnslag 3. Inngangsord 4. Salme 5. Skriftlesning 6. Salme 7. Tale 8. Ekteskapsinngåelse 9. Overrekkelse av ringer 10. Forbønn og Fadervår 11.evt musikkinnslag/symbolhandlinger 12. Salme 13. Velsignelse 14. Utgang Jeg lurer også på hvordan jeg skal klare å lage kirkeporogram... Jeg kommer til å sette opp info om solist, skriftleser osv på slutten av kirkeprogrammet, siste side.
Amy85 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg brukte denne malen da jeg laget kirkeprogrammet vårt... http://www.brudepikene.no/kirkeprogram/cms/183
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Men, hvordan får du til å lage det? Sånn praktisk liksom....
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 jeg har et sånt programm i Word format på pcen min. Om du sender meg mailen din på PM, så kan jeg maile den til deg! noe annet du trenger? *densomsamlerpåaltHARaltmuligrart*
Mor til et enebarn Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg sendt deg en melding. Håper bare jeg gjorde det riktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå