Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 tempen steg i dag, så da hadde vi sex en dag før EL og på EL-dagen. Så da får vi berre vente å se om det klaffer igjen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei=) Håper det klaffer for deg da=) Sitter i samme posisjon selv, hadde EL på tirsdag=) Blir laaange 12dager=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Ja, alltid lenge å vente. Vet jeg ikke burde ha forhåpninger da det ikke er ett selvfølge for meg å bli gravid, men jeg klarte å bli det ganske kjapp nå andre gangen, så satser på at det ikke skal gå for lang tid selv om jeg ikke har tro på det
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 uff, ja vet hvordan dette er. Har selv hatt 2SA i løpet av disse 4 pp så det klaffer tydeligvis lett her også, så det er liksom ikke der prblemet ligger.. Vi får krysse fingrene for oss selv, skal krysse for deg også!!=) Nå må jeg løpe til examen....*sukk* altfor mye og tenke på=)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Hos meg ligger problemet med at jeg ikke blir lett gravid, men også at hvis jeg blir gravid så har jeg lett for å miste. Brukte 2 år første gang, det endte med en nydelig jente på nå snart 6 mnd.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Okay, beklager.. jeg leste profilen din nå. Detta må være tøft og jeg beundrer stå på viljen din!! Håpe dere lykkes igjen snart, masse lykke til!!
trying og kaisa elisebet Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 lykke til.... Hadde EL i går, hadde sex i går og kvelden før. Håper det klaffer for oss begge då..hi.hi
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 Til trying Da ser det ut som vi er likt:D blir spennende å se da
trying og kaisa elisebet Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 ja det blir spennende..Trur juni blir ein bra mnd eg.. Hadde egenli temin 26 juni, så eg krysser alt for at tr holder seg vekke no..Kanskje den dagen blir lettere vist eg har ei spire å gle meg over.. Lykke til Lulla
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2007 Det er sant:) lykke til du også, hadde vert kjekkt om vi kunne godt over i lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå