Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Har gått og kjent på enkelte symptom siste dagane, og har ein sånn generell gravidfølelse, men IKM er ikkje før 11 el 12... ...og så i kveld var eg på jentetreff mens mamma sat barnevakt, og då eg kom heimatt, spurte ho plutselig om eg var gravid! Eg har absolutt ikkje nevnt med eit ord at eg har litt mistanke sjølv, eller at vi i det heile tatt har begynt å tenke på nytt barn. - Nei, eg fekk berre ein sånn veldig følelse av at du var gravid, sa mamma. ..Heilt ut av lause lufta!!! ...er ikkje dette litt merkelig? Kan vel ikkje føye det til lista som symptom akkurat at mora di har gravidfølelse på dine vegner, hihi, men viss ein er litt overtruisk, så bør det vel iallefall kunne kallast eit godt teikn? At ho sit her i huset mitt og plutselig får ein intens følelse av at dottera er gravid? Hmmm....no er eg så oppspillt at eg ikkje greier å gå å legge meg. Men eg skal IKKJE hente ned ein av testane som eg har gøymt vekk høgt oppå kjøkkenskapet, og som eg hadde lovd meg sjølv å ikkje røre før over helga...;-) God natt, jenter - får håpe vi ligg og rugar på ei spire nokon og einkvar i natt;-)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Så spennende! Det samme skjedde meg denne måneden! Jeg har hatt skikkelig tru på at denne måneden blir det vår tur til å bli gravid. Og en dag kom det ei jente jeg sjeldent prater med på skolen, og sier til meg: Jeg fikk en skikkelig følelse av at du blir gravid den nærmeste tida jeg! Veit ikke hvorfor jeg har fått det! Jeg holdt på å vippe helt av pinnen! Vi får krysse fingrene for at mora di og denne jenta har rett! Kanskje vi går og bærer på noe allerede?
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Vi får berre vere litt overtruiske og håpe at det er noko i det når andre får gravidfølelse på våre vegner;-) Testa i natt igjen,men den var sjølvsagt negativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå