Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet på barnet da vi kommer så langt?


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

jeg er så usikker...på en måte er det jo gøy å vite...

men på en annen måte, er det jo få overraskelser her i livet..så skader vel ikke med noen av de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja jeg er så utrolig nysgjerrig!!!!!!! Det spiller ingen rolle hva det er, men jeg vil vite det alikevel hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil vite det, klarer ikke vente med det!! Noen folk sier at de vil vente for det skal være ovveraskelse, men syns da det er nok overraskelser framover uansett jeg for min del.. Også syns jeg det blir gøy å ordne ting i forkant med farger osv, igrunn ganske praktisk også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vite kjønnet. Like glad om det er gutt eller jente, men vil likevel vite det. Praktisk er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil jeg ikke. Det er så lite overraskelser i verden, og dette er den som er den mest spennendeav alle. Tenk å gå rundt i 9 mnd å ikke vite hva det er! Det er jo fantastisk moro! Jeg skal få mitt ul-bilde med sladd:) når det kan synes, så jeg ikke skal ha mulighet å se det i forkant...Dersom jeg er så heldig å få bære det frem da... det er jo ennå usikkert i noen uker/mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også vite det. Eier ikke tolmodighet og er veldig nysgjerrig av meg. Jeg hadde mange kontoller i mitt forrige svangerskap, og ble veldig skuffet når babyen lå med beina i kors eller i en stilling som gjorde det umulig å se kjønnet både i uke 17 og noen ul-er etter det også. Tror jeg måtte vente til uke 25 før de så det. Det spiller ingen rolle om det blir gutt eller jente, er like glad for begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, såklart jeg vil vite =) Vi hadde en så sterke følelse av at det var gutt sist, både jeg og mannen min, så da klarte vi ikke la være å sjekke. Denne gangen håper jeg på at det er ei jente, bare for å ha fått en av hver, og jeg tror ikke jeg klarer å vente til februar med å finne ut hva det er, så jeg må nok få en ekstra kikk ja!! Er selvsagt det samme om det blir gutt eller jente. Det viktigste er at det blir et friskt barn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp er alt for nysgjerrige til å la være ;)

Visste det med snuppa også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeligvis mange blandede meninger...men bra det er mange som har så forskjellige synspunkter:)

virker som det er mer populært å vite kjønnet enn ikke vite det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det må være opp til hver enkelt å bestemme hva som er rett/galt for dem. Selv fikk vi slengt i oss med nr.2 at : "Himmel og hav-har dere gjort det?da har dere jo ødelagt hele spenningen med graviditeten."Samtidig som vedkommende hån-lo..

Men det synes ikke vi... (Ble litt paff/trist med det samme-man er jo hormonell:) Men vi gjør som vi vil, og andre som de vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YEPP! Det vil jeg nok. Mannen er mer usikker, men av de fire vi har, er de tre siste gutter, og jeg kunne godt tenke meg å handle litt rosa denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Får forberedet meg mere da, med klær og utstyr, så jeg vil vite kjønnet..Litt dumt hvis jeg f.eks kjøper rosa vogn, å det blir gutt..

Men bare barnet er frisk, så er det det samme hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen

jeg tror jeg vil vite det... Sist klarte de ikke å se kjønnet tydelig, og det syntes jeg var dumt da...Resultatet ble en nydelig jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vite det i begynnelsen, men sambo var helt klar på saken at han ville vite.. Så etter mye om og men og diskusjoner, så har vi blitt enige om at vi vil vite hva det blir. Han har veldig lyst på gutt, men bli selvfølgelig glad uansett. Ser jo det praktiskt med å vite, sånn med innkjøp av utstyr og klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen bestemt mening om det, men mannen min er helt klar på at han vil vite kjønnet, så da er det greit for meg. Kanskje det vil gjøre at han knyttes sterkere til babyen i magen, og det er jo kjempeflott! Vi damene får mye gratis som gutta går glipp av i svangerskapet, så da syns jeg han kan få den der:)

Gleder meg veldig til å finne det ut! Blir sikkert skuffa om jeg ikke finner det ut, men vi har ultralydapparat på skolen, og med hjelp fra gode medstudenter finner jeg kanksje svaret? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å ville vite det;) Hakke tolmodighet til noe annet;) dessuten føler vi at vi får et litt "nærere" forhold til reka når vi kan si han eller hun i stedetfor den eller det..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vil vite kjønnet denne gang. Har lyst å forberde et evnt gutterom el jentrom til den lille :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok alt for nysjerrig til og ikke få vite det så jeg skal de ja....men han kunne tenke seg og vente også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vite det hvis vi ser det selv, jeg. Vil ikke vite det av jordmor, da får det blir overaskelse... men med dagens 3D ul er det sikkert lettere å se enn det var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prata om det - men er ikke så innmari opptatt av det. Får vi vite det så OK, men vi kommer ikke til å stresse med å finne det ut. Kommer vi så langt at vi kan begynne å slappe helt av, får vi heller kjøpe masse hvitt tøy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...