Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 nå er det 5uker siden fødsel og det ser ut som jeg er noen mnd på vei.. er dette noe som går seg til eller må jeg trene magen flat igjen?? å så har jeg forsatt den brune stripen på magen og er brun i navelen,når går dette bort?? noen som vet?
Helene <3 Sarah Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Min jente er 1mnd i dag, og har det på samme måten.. Synker nok inn etterhvert, men slappheten må trenes opp
mayaya Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 For å få livmoren til å trekke seg sammen, hjelper det å ligge på magen. For det slappe er det nok trening som hjelper. Man kan begynne og trene etter 6 uker :.-)
hønepøne;-) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Tror ikke min trakk seg sammen for alvor før etter de 6 ukene. Jeg hadde ks, vet ikke om det går tregere da? Nå er den iallefall som før. Hadde mørk strek og endel strekkmerker. Det mørke er borte og strekkmerkene er nesten ikke synlig de heller.Huden er litt slappere da. 5 mnd siden fødsel.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Den blir flat, sakte men sikkert ) Tar 3 mnd før fettet på magen begynner å forbrenne bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå