Gå til innhold

Skal - skal ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 4 barn på 2 - 8 - 10 og 14 år. 3 jenter og 1 gutt. Travelt, men vi har det bra. Jeg lurer veldig på å få en liten til - som kommer tettere minstemann i alder. Men blir snart 40 år - og er livredd for at folk vil mene vi er sprø og har mer enn nok med å følge opp dem vi har.. Mannen mener vel også at 4 er bra. Har begynt å tenke mer og mer på dette, er ikke det rart - er det noen som aldri vil føle seg ferdig? Er det best å slutte mens leken er god?

Synspunkter, erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har bare et barn. Men hvis dere vil ha flere barn, hvorfor ikke? Du er bare snart 40 år, og vi er flere her som er over 40 og gravide. Så pröv, hvis du önsker og vil. Lykke til!

Skrevet

kjenner igjen tankene dine om hva andre vil si-vi har tilsammen 4 og ønsker oss en til er selv 41 og sambo mer enn det. Kanskje er vi litt sprø, men å så da??? det må jo være lov.

Det viktigste er vel hva vi selv vil!

Skrevet

Hei Hei...

Eg er 43 år og ønsker meg inderlig eit barn til før eg gir meg, endå eg har født 5 gutter og 1 jente + 1 adoptert jente + 1 fosterdatter. Mange rundt oss meiner at eg er totalt sprø, men dei aller nærmeste meiner at det er opp til oss kordan me vil ha det. Så stå på gjer det du føler er best for dere, det er det som teller til sjuende og sist, Det er opp til kvar enkelt familie kor mange medlemer dei går inn for, og me trivest kjemegodt i storfamilien våra...Lykke til med valget...

Skrevet

Takk for svar. Lurer på om det går an å kombinere jobb med 5 barn og alt som hører med av lekser, fritidsaktiviteter og oppdragelse...

Men mannen vil ikke har flere, så da må jeg nok pent kose meg med dem jeg har..

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...