pows Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hvor mange vogner har dere? Og va bruker dere de forskjellige til? Jeg har vogn med bag og sportsdel.. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en trille eller lignende.. Vill jeg ha bruk for det??
St.Sunniva Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har en Simo kombi og en sportsvogn. Sportsvogna har jeg riktignok lånt, og den står hos min mor, så nå vurderer jeg å kjøpe meg en Bugaboo også...Jeg syntes Simoen blir for stor bare for å dra ned på senteret en tur. Men den er suuuuuper å trille tur i/sove i...
LisaColli Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 jeg har en simo kombi som jeg bruker til vanlig. og så har jeg en billig kombivogn på verandaen som hun sover i om dagen, hvis vi ikke er ute. tenkte å ha den i barnehage seinere. vet ikke om jeg kommer til å kjøpe flere, får se:P men en liten og lett paraplytrille er sikkert greit å ha trenger ikke å koste så mye!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har enSimo kombi, den brute jeg når hun sov i bag. Så "parkerte" jeg den i Danmark slik at jeg slipper å ha med vogn i bilen opp og ned. Jeg har en Carena Freeride, sportsvogn. Det er den jeg bruker til daglig. Veldig god vogn. Jeg har en ABC City, som er en "kjøpesentervogn" Den har jeg satt hos svigersøster, slik at hun har egen vogn når hun er barnevakt. Jeg har en ABC paraplytrille. Brukes sjelden og lite, men er veldig grei feks på båten til Danmark og på shopping. Skal kjøpe en Mutsy Douvogn, fordi jeg har lyst! Skal da kjøpe hele "reisesystemet" da vi prøver på(eller kanskje alt har klart å lage) en til. Da vil det blir Emblas sportsvogn og bagvogn til nestemann. Carenaen vil da bli bhg vogn...
- Heidi - Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har ei 7 år gammel Emmaljunga sportsvogn, dagmammaen har denne + at vi tar den med dersom vi skal på hytta. Hjemme har jeg ei 35 år gammel Swithun bagvogn - synes den er kjempefin og elsker å trille tur med den! Bruker den også til ettermiddagsluren hennes. Dog er det ikke seler i den så det er vel ikke så lenge til den må parkeres, dessverre. Pia vår er 9,5 mndr.
mammmamia ** Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har en bitteliten paraplytrille som ligger fast i bagasjerommet på bilen, så jeg slipper å drasse med meg OTH'n ut og inn av bilen hver dag. Så har vi kjøpt en kombivogn billig (500 kr) på finn.no, den skal stå fast som sovevogn i barnehagen til høsten, bruker den ikke til noe nå. Så sier egentlig at vi har en vogn og en paraplytrille jeg da! :-)
haater husarbeid Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har en Simo kombivogn kjøpt brukt. Den brukes daglig til trille-tur vogn og sovevogn. Men den er litt stor for å dras med i min lille sierra bil- derfor har vi en trille kjøpt på Jysk som ligger i bilen og brukes på turer og kjøpesenter osv- regner med den blir barnehagevogn. Og så har vi en Carena trille som vi kjøpte til eldstemann. Den tar ekstremt liten plass i bagasjen, derfor brukes den på turer osv. Den tar bitteliten plass, men har både en liten kurv, kalesje og kan slås ned i ryggen. Men den brukes ikke til daglig.
the_fat_lady_sang Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Har en dypvogn, en sportsvogn og en paraplytrille. Trillen er kjempegrei at ha, lett at bara sleng inn i bilen, praktiskt!
belli72 Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Hei, Jeg har hatt veldig mange vogner, men har klart å selge dem etterhvert (har fire barn). Nå har jeg stokke-vognen, en TFK-jogger, en tvillingtrille fra Nurse og to enkle triller (en chicco og en bby). Har bestandig hatt triller ved siden av "hovedvognene", fordi det er praktisk på reiser og på stranden. Dersom du har stor bil og ikke reiser så holder det helt klart med vognen du har!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Har en Simo kombivogn som brukes på langturer,tung vogn,men god å trille Har også en Emmaljunga scooter (sportsvogn) som junior er veldig glad i,sitter forovervendt hele tiden og ser på alt irundt seg...Hehehe,jeg er vel også veldig begeistret for den vognen...lett å trille,god å sitte i for junior (11 mnd),fin pris å ikke minst "kul" farge turkis og svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå