Gå til innhold

Søsken/Tvillingvogn..?


minnimi

Anbefalte innlegg

Er gravid på ny nå, og har en sønn på 8 mnd fra før. Så da er han 16 mnd når nurket kommer.

Det jeg lurer på er, hva slags vogn skal jeg kjøpe da? Er jo litt tidlig å tenke på, men det er nå slike tanker som dukker opp når man får to tette.

Noen som har en link til en bra vogn som går an å legge ned den ene delen, mens den andre kan sitte. Og med et eventuelt skille imellom dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer til å få nr 2 når min første er 2,5 år, og jeg har tenkt mye på hvordan jeg skal gjøre det. Eldstemann skal jo være i barnehage til vanlig, så da tror jeg at jeg bare kommer til å bruke singelvogn, men når jeg skal gå rundt med begge tror jeg at det vil være smart med en Carena tvillingvogn. Den er ikke så dyr, og der kan man regulere sånn at den ene sitter, og den andre ligger, og det er plass til mykbag oppi. Tror kanskje dette blir det beste i mitt tilfelle, men dersom du skal ha begge barna hjemme hele tiden ville jeg nok investert i en tvillingvogn fra brio eller teutonia e.l. De er nok litt bedre å hanskes med i lengden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...