Gå til innhold

hvor lenge er det vanlig at de har diaré i forbindelse med tannfrembrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa har hatt diaré i 1,5 uke nå! er det normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har akkorat fått tenner og han hadde diare i ca 2 uker... Godt å ikke måtte skifte 20 bleier om dagen lengre:)

Skrevet

ahh, ja det er trasig! bæsj i hver eneste bleie.. kontaktet du lege? har hørt at man skal gjøre det ved diaré i over 3 dager, men de lo bare av med på legekontoret :P er litt sånn førstegangsmor da ser du :P blir fort bekymret!

Skrevet

Nei, kontaktet ikke lege.. Hørte at det var normalt når de begynte å få tenner...

Er også førstegangsmor.. Men jeg ringer bestandig mamma før jeg ringer legekontoret:) Hun har masse erfaring:)

Skrevet

Det kan være lenge! Sønnen vår er 2 år og 3 mnd. og har periodevis hatt diaré i dagevis med bare en smule fastere diaré mellom. Barnehagen reagerte på at han hadde det så mye, så da han var 2 år syntes legen på helsestasjonen at han burde utredes for diverse allergier, laktoseintoleranse pg cøliaki, men det var ingentng som feilte ham (annet enn tennene går jeg ut fra). Han har kun to tenner igjen nå, så da får vi se. Humøret hans har jo også stått i forhold til all diaréen :(

Skrevet

å herremin juldag. kan det vare i 2 år?????

Skrevet

Kanskje det er tenner på gang her også da? Vesla 5 mnd har hatt diare siden lørdag,og det siste døgnet har jeg skiftet minst 20 bæsjebleier. Hun sover dårlig også, for hun bæsjer hele tiden.

Hvor lang tid tar det før vi kan se en tann?

Skrevet

åh, detta høres kjent ut!! min er snart 5 mnd, og har hatt diare lenge nå! og blitt sår for første gang oxo stakkar!! han bæsjer grønt vann.. men jg ringer oxo stadig til mamma, hehe.. har fått tak på dentinox til småtten, så da er han ihvertfall ikke SÅ plaga med kløen i tennene.. men stakkars fua hans... og han sover nesten ingenting på dagen lenger, og våkner hver natt i 4 tiden for å bæsje og prate svada. uff, syns synd på han da. blir bra når tanna kommer opp.

Skrevet

Min hadde diare i ca en uke før vi kunne kjenne spissen av tanna:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...