Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Del Skrevet 6. juni 2007 Datteren vår på 10 måneder har vært puppegal alltid. Har ikke villet ha noe særlig mat overhode. Vekta begynte det å gå dårlig med så vi måtte gjøre noe drastisk. Fikk tips av en bekjent om at det vi kunne gjøre var å ikke gi henne pupp mer på dagtid. 1 dag fikk hun pupp 7 om morgenen, spiste så og si ingenting resten av dagen. Prøvde hundrevis av ganger:) Sent på ettermiddagen tok hun flaska til slutt og drakk endel. Var velling på den. (første gang hun noensinne har villet suge av flaska. Hadde stort hull i den). Når hun skulle sove for kvelden fikk hun pupp. Fikk pupp 3 ganger til den natta. 2 dag fikk hun ikke pupp på morgenen. Hun spiste ikke så mye denne dagen heller, men ble ivrig på å drikke vann av flaska. På ettermiddagen var hun veldig sulten og begynte å putte brødbiter og frukt i munnen og smakte litt. Fikk pupp på kvelden og på natten. 3 dag fikk hun pupp på morgenen og gjett hvem som gapte etter skjea med mat på formiddagen? Jo min lille prinsesse som fra da av har spist mat:) Hun spiser ikke så veldig store porsjoner enda akkurat kanskje 2 ss maks. Men det er bare en uke siden vi avvente henne på dagen, så jeg håper det blir litt bedre etterhvert. Er så stolt over at hun spiser nå. Det var grusomt både for henne og meg de første dagene uten pupp. Hun var jo så sulten og jeg følte meg sååå slem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9520998-v%C3%A5r-oppskirft-p%C3%A5-%C3%A5-f%C3%A5-barnet-til-%C3%A5-spise-annen-mat-enn-pupp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå