Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 tok det før du fikk mensen igjen? Jeg hadde håpet å klore meg fast her inne på første trimester, men har innsett etter to uker med blødninger, samt at symptomene er i ferd med å forsvinne, at jeg nok har hatt en MA. Jeg er overivrig etter å sette i gang med neste forsøk, men lurer på hvor lang tid det kan ta før mensen kommer som normalt igjen. Hvordan var dere for dere?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Har du ikke fått sjekket med UL etter at du begynte å blø?? Etter min MA tok det 6-7 uker før jeg fikk mensen igjen
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Skal ta en ny hcg- test før helga, så hører jeg vel ingenting før til mandag. Jeg kommer vel til å trenge Ul for å avgjøre om utskrapning er nødvendig eller ikke? Er bare litt over 6 på vei.
Teltpluggen Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Fikk mensen igjen akkuratt 4 uker etter utskraping:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Regner med det ja. Skal krysse fingrene for deg. Lykke til!!
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Tok 5-6uker før jeg fikk mensen. Og legen som opererte meg sa at jeg burde vente til jeg hadde hatt mensen 2 ganger før jeg prøvte igjen, og det gjorde jeg. Har hørt om så mange som ikke venter og mister igjen..ville ikke ta den sjangsen!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tenker også at det er lurt å nullstille kroppen igjen hormonelt før man setter i gang. Har hørt at mange sier man bare skal sette rett i gang med å prøve fordi man er ekstra fertil etter en MA/SA. Ikke vet, jeg, men en menstruasjon skal jeg i hvert fall vente selv om jeg er superutålmodig nå.
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg venta som sagt to menstrasjoner, og ble gravid med en gang. Mye lettere å bli gravid etter en MA. Første gang jeg ble gravid prøvte jeg i 8mnd...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 MA ble oppdaget hos meg 12. august 2006, fikk første mensen igjen i midten av november.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 huff, så lang tid orker jeg ikke vente! Håper du har fått en ny spire som det går veldig bra med! hilsen HI
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Jah, nå er jeg 12uker på fredag:) Går veldig bra:) Håper d går bra med deg også:)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Til meg tok det vanlig tid,33 dager. Hadde mensen 1 gang før jeg ble gravid,har slitt med blødninger siden 8 uker denne gangen,har blodansamling i livmoren,men alt går bra med den lille,over på 2 trimester i dag eller morgen,skal på UL i morgen så jeg tør ikke å juble før da.Om blodansamlingen har noe med at jeg ble gravid så fort igjen vet jeg ikke. Legen nevnte ikke noe om det ivertfall.
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Hadde ma i mars, fikk tilbake mens etter 29 dager, og ble gravid igjen. Jeg fikk beskjed om å vente en mens før vi prøvde igjen, men at det ikke var større sjanse å miste igjen om vi ikke ventet en mens. Det var kun fordi det skulle være lettere å finne termin. Fikk beskjed om at kroppen ble gravid om den var klar for det. Er du klar, så er det bare å kjøre på. Kjøp eventuelt eggeløsningstester, så du vet når den optimale tiden er. Lykke til:)
Måånestråle Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Det gikk 5uker fra utskrapning til mensen kom tilbake. Etterpå har syklusen vært noen dager lenger enn før, 31 dager nå mot 28 dager før jeg ble gravid. Er spent på å se hvordan det blir fremover!
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Hos meg gikk det 25 dager fra utskrapningen til jeg fikk mensen igjen. Tok 5 mnd å bli gravid på nytt.... :-)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har nettopp hatt en MA. Var til utskrapning 12. april. I dag har jeg vært på ul og er 7 uker på vei. Rakk med andre ord ikke å få mensen mellom, den satt med en gang for å si det sånn. Legen sa at det ikke er nødvendig å vente på mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå