Gå til innhold

hEI! Flere enslige mødre der ute??

Anbefalte innlegg

Hei! Er 26,4 uker på vei nå. Bodde sammen med kjæresten min som jeg har vært med i 3 år, men for noen uker tilbake var han utro. Føler med sviktet og alene, er bare 19 år så har ikke så mange veninner på min alder å dele tankene mine med når det gjelder graviditet osv... er det flere der ute i liknende situasjon???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9520745-hei-flere-enslige-m%C3%B8dre-der-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

For en dust! Husk at det er ikke noe galt med deg som gjorde at han var utro...det er ham selv det er noe galt med,- bra at du har blitt kvitt ham!

Blei slutt mellom meg og sambo i mars, men vi bor fremdeles sammen, så sånn sett er jeg ikke aleinemor...vet ikke åssen framtiden ser ut da, så lever i uvissheten. Er 20 år, og har en baby på 8 mnd fra før av!:-)

Heisann. Vet akkurat kordan du har det! Har en sønn på 2 år med en ubeskrivelig drittsekk som ikke brys sæ om sønn sin i det hele tatt, de har møttes kanskje 10 gang i løpet av de 2 åran her.

Va sammen med barnefaren i nesten 3 år før æ blei gravid i september 2004, da gjorde han det slutt med mæ og ba mæ flytte ut av leiligheta. Bodde da i trondheim og e egentlig fra tromsø, så det blei en lang flyttetur for mæ ja. Barnefaren va også utro mot mæ, med 3 forskjellige dame, visste egentlig om 2 av de men æ va så dum at æ håpa han sku endre sæ... den gang ei!

Men har møtt en som e så totalt annerledes enn forrige type, og her ser æ det i øyan hannes kor mye æ og sønnen min betyr for han.

Håpe du får oppleve det her en gang, aldri hatt det så godt som æ har det no! Kan gjerne legge mæ til på msn din om du vil snakke...

[email protected].

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...