Anette25 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Er det noen her som har hat negativ test og senere positiv??
Anette25 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Hei igjen. Vi venter fortsatt på det andre brevet. Men er nå på overtid med tante rød,har testet negativt. Tante rød har ennå ikke kommet og jeg har så på og av brystspreng/stikking. Skjønner ikke hva som skjer..
laroos Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Heihei Jeg tror ikke jeg kan hjelpe så veldig mye, men.. kan jo dele litt erfaring. Jeg har litt upålitelig syklus, men det som kjennetegner tr er voldsomt til ømme bryster noen dager på forhånd (opptil en uke enkelte ganger). Jeg ble jo lurt av dette noen ganger, kan du si, før vi fant ut at lotto-sjansene våre er atskillig bedre enn sjansene for naturlig befruktning... Jeg hadde det aldri sånn de (bortkastete!) årene på p-piller, og nå varierer det også i ømhetsgrad. Har etterhvert funnet ut at dess lengre syklus dess ømmere er jeg. Uff, jeg håper du ikke synes jeg er negativ nå, altså, men kan det være at du har litt lengre syklus denne gangen pga at du venter sånn på det brevet med stor B? Stress kan jo forskyve syklus, det er i alle fall sikkert. Og venting på brev er definitivt stressende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå