Gjest MMJ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Vi har tenkt mye på Mia... Men det er ikke alle som er så veldig fornøyde i familien med det navnet da.... Så tenker og tenker, men det er liksom det jeg faller på hver gang
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Det er jo du og mannen din som skal være enige og ikke alle andre ...! Hva med Maren og Mathea ??
Monajenten Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Maya/Maja *sukk* Hvis jeg noen gang får en jente til, skal hun hete Maya Nathalie:)
Monajenten Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Og forresten, det er DERES valg og ikke familien sitt valg. De vender seg til navnet uansett hva det blir:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Ikke tenk på hva andre syntes.. De venner seg til det.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte Mia før jeg åpnet innlegget. Passer kjempebra med Maren!
Super Mario Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Ville vel ungått Mormor og de 8 ungene navn, jeg da! Maren og Emilie Maren og Kristine Maren og Elise Maren og Ellen Nesten hva som helst som ikke var Mina, Moa, Mona, Mille, Marie, Maja, Majken, Malin etc.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #10 Skrevet 6. juni 2007 Maren og Mia - kjempeskjønt!!! =D - Ser med en gang for meg to nydelige små prinsesser:) Maren og Emilia Maren og Mathea Maren og Natalie
*Rutletutt* Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Syns Mia er veldig fint, og det passer jo godt til Maren. Ikke bry dere om hva andre i familien måtte mene om navnet - det er DERE som skal like det. De venner seg til det etterhvert, og vil da elske navnet like mye som ungen:o) Det er jo barnet som gjør navnet og ikke omvendt...
Gjest MMJ Skrevet 6. juni 2007 #12 Skrevet 6. juni 2007 Tror jeg har lest den navne-guiden hundre ganger, det endre alltid opp med at jeg synes Mia er det fineste... Tror nesten vi bare tar det navnet og ikke "bryr" oss om det andre synes...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #14 Skrevet 6. juni 2007 Gå for Mia!!=D Maren og Mia er rett og slett perfekt sammen;)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 6. juni 2007 #15 Skrevet 6. juni 2007 Velg Mia om dere har falt for det Er jo dere som bestemmer det
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 6. juni 2007 #16 Skrevet 6. juni 2007 Mia er jo et flott navn:))!Hva med Malene evt.?Maren og Malene klinger fint sammen. Mvh
Pysa Skrevet 6. juni 2007 #19 Skrevet 6. juni 2007 Hvis det MÅ begynne med m- , syns jeg Mia er fint. Men ville kanskje valgt en annen forbokstav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå