Gå til innhold

38 dager til termin :) Hvilket jentenavn passer best til Maren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt mye på Mia... Men det er ikke alle som er så veldig fornøyde i familien med det navnet da.... Så tenker og tenker, men det er liksom det jeg faller på hver gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo du og mannen din som skal være enige og ikke alle andre ...!

Hva med Maren og Mathea ??

Skrevet

Maya/Maja *sukk* :)

Hvis jeg noen gang får en jente til, skal hun hete Maya Nathalie:)

Skrevet

Og forresten, det er DERES valg og ikke familien sitt valg. De vender seg til navnet uansett hva det blir:)

Skrevet

Ikke tenk på hva andre syntes.. De venner seg til det.

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men jeg tenkte Mia før jeg åpnet innlegget. Passer kjempebra med Maren!

Skrevet

Ville vel ungått Mormor og de 8 ungene navn, jeg da!

Maren og Emilie

Maren og Kristine

Maren og Elise

Maren og Ellen

Nesten hva som helst som ikke var Mina, Moa, Mona, Mille, Marie, Maja, Majken, Malin etc.

Skrevet

Maren og Mia - kjempeskjønt!!! =D - Ser med en gang for meg to nydelige små prinsesser:)

Maren og Emilia

Maren og Mathea

Maren og Natalie

Skrevet

Syns Mia er veldig fint, og det passer jo godt til Maren. Ikke bry dere om hva andre i familien måtte mene om navnet - det er DERE som skal like det. De venner seg til det etterhvert, og vil da elske navnet like mye som ungen:o) Det er jo barnet som gjør navnet og ikke omvendt...

Skrevet

Tror jeg har lest den navne-guiden hundre ganger, det endre alltid opp med at jeg synes Mia er det fineste... Tror nesten vi bare tar det navnet og ikke "bryr" oss om det andre synes...

Skrevet

Sofie? bare fallt meg inn plutselig

Skrevet

Gå for Mia!!=D

Maren og Mia er rett og slett perfekt sammen;)

Skrevet

Velg Mia om dere har falt for det :)

Er jo dere som bestemmer det :)

Skrevet

Mia er jo et flott navn:))!Hva med Malene evt.?Maren og Malene klinger fint sammen.

Mvh

Skrevet

Hvis det MÅ begynne med m- , syns jeg Mia er fint. Men ville kanskje valgt en annen forbokstav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...