Gå til innhold

noen fra møre og romsdal her!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, sorry. Har ingen barn fra før av, men alle e kjenne har fått på åse, tror dei har vær fornøyd med det, har i alle fall ikkje hørt nåkke anna. Volda kjenne e ikkje til, siden familien min bor på Flisnes i Ålesund så har de aldri vært aktuelt å velge Volda. De e jo bare 10 minutt til sykehuset fra der vi bor, liksom.

Kor du bor henne?

Jeg skal til volda for 3. gang. Sist ble vi flyttet til Åse etter ett døgn, og jeg har aldri følt meg så lite velkommen og verdsatt i hele mitt liv. Mini lå da på neonatalavdelinga, mens jeg måtte ligge på barsel en etasje opp. Stusser ikke på på å dra til volda igjen

ej he født i volda tiligare.men tenkte kanskje no å prøve åse.men he hørt masse rart derifrå ja....hmm...ska ikkje vær eneklt:):) ej bor midt i myllå lixom...like longt t åse so til volda.

kjekt å få høyre andre sine erfaring me ang ditte...takk:)

Annonse

Jeg hadde ALDRI i livet, frivillig, født på Åse. Klart om det er noe som skjer med meg eller barnet er jo veien kort. Vår opplevelse sist var i allefall at de var kjempesnare til å bestemme seg for hastesnitt i Volda, og enda snarere til å sende oss på åse da han ble syk.

Hvor er du fra?

Annonse

hmm....e no utruli monge so plagast me ditta uten at d he skapt nåke problem førr dei.sann so ej he forstått d e d veldig normalt.d går nåkk heilt sikkert bra ska du sjå......ej he blitt so piss nyskjærri på ken du e ej no at ej ser bære fram t dn dajej du kjemeuto skape,hehe.....

ej e nøyakti 7veke framførr dej ej då....16`ande idag....vi he ei spennande tid imøte....:) lykke t jaffal!!!!

Jasja, ringte volda i dagtidli, å håpa dei snart ringe mej oppatte so ej fe vite om ej fe kome inn på enda en ul. E so fælt å gå sånn å ikkje vite. He heldivis ikkje våre låke, å det e no et godt tegn.

Regnakje me at ej klara å holde det hemmeli so mykje lenger, visst det går bra, for me hine to he ej måtta brokt mammabukse fra roint veke 10....

Spennande tid ja..

Fe kome innover på ultralyd klokka 13.00 i mårga. Skolda ønskt at det va i dag, sånn at ej fe vissheit i ka so skjer. Manni min e sjølsagt vekke, men det e no typisk når det e nåke so foregår. Ej blir berre so redde, sjøl om ej ikkje he komt so longt, so e det no ønska, å vi gler sej over det...

Ka tid du he termin da?

so bra då!!!håpe du kjeme heim me god nyheit:):) går nåkk heilt sikkert bra!!! mammabokse ja...off.....he prøvt brokt mine vanlige heilt t no,mn spenge snart alt so heite sauma:):) va i bya igår å shoppa:):)

dissa mannanje veit å holde sej vekk på rette tidsponkta...allti ett lr anna so skjer når dei e vekk....he du minsten i bhg då!?d hjelpe no litt på he ej fonnje ut...e so deili dei dagane dei e i bhg å ej heime...no e no ej sjukmeldt,so no e ej altfor masse heime merka ej....men sann e no d bere...

ej he foreløbi termin 4.des....

Kom nettopp heimatte, me dårli nyheit. Måtte ligge der i nesten fem tima, medisinsk utskrapning. Pyton, men no e det gjort. Vart lovd ekstra oppfylgning neste gong. E ganske triste å leide.

Nei, e heime me minstemann, men han e me farmora i natt. Storepia e me mormora. Følte for å vere heilt åleine i kveld/natt...

åhhhnei åhhhnei.....off....e so forferdeli når sant skjer..en kankj klare å tenkej sej d når en ikj he vår oppi d sjøl....godt du he fått levert dei frå dej so du he bære dej sjøl å tenkje på....håpe du snart kjeme sterkt tbake....livet må gå vidare å bære prøve på nytt...du e onge å lovande endå vættø:):)

masse lykke til!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...