Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er flere som tydeligvis venter båded nr.1 og 2 og 3, så spør jeg: hvor mange er det som venter førstemann? Jeg gjør. Spennende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg venter førstemann 30 desember. gleder meg. men jeg skal knipe igjen til januar 08. den som lever får se!

du da??

Skrevet

Jeg venter førstenurket i februar.

Gleder meg kjempemasse!!! Hurra!!!

Skrevet

Vi venter også førstemann...Termin den 31.desember så det kan bli spennende..Gleder oss=)

Lykke til alle sammen..!

Skrevet

jeg venter førstemann 10 januar:)

Skrevet

Jeg venter førstemann en gang i februar eller forhåpentligvis seint i januar. Litt usikker pga sa og blitt gravid igjen uten menstrasjon mellom

Skrevet

Førstemann kommer rundt 16.januar en gang:)

Vi gleder oss!

Jeg er da 24 og mannen min 27.

Skrevet

Jeeeeg også!! Det er så stas.. og spennende.. og skummelt! Men mest av alt bare gøy :) Er ca 6+2 i dag og har termin i månedsskiftet januar/februar.

Jippii!! :)

Skrevet

førstemann er ventet her også. Termin 25. desember:)

Skrevet

Første her også!!! Superspennende:D Termin 7 januar.

Skrevet

førstemann her også, termin 22 desember,så jeg flytter over til 2 trimester nå,men tør ikke juble før UL i morgen pga blødninger (fått påvist blodansamling i livmor,men hjertet slo sist jeg var på UL,og legen var optimistisk. Jeg blir 34 ca 1 mnd før termin og sambo blir 33 noen dager etter termin,så han kan få en fin bursdagsgave!!!!!!

Vi er litt trege vi, har vært sammen i 2 1/2 år. Ingen av oss har barn fra før.

Skrevet

Venter 1 mann rundt 22 januar. Koselig asså!! gleder meg som bare det, håper bare alt går bra...

Skrevet

Første tass i vente her også ;o)

30.januar, og var så heldig å fikk se hjertet banka igår, det er jammen en god følelse, fikk med bilde også,

Skrevet

Jeg venter førsetmann en gang i januar, sånn ca midt i måneden tror jeg. :)

Er så spennende!! :)

Skrevet

Første her også, termin 18 januar. Vært sammen i 17 år, så det er på tide kan man si... Fikk det til med kunstig befruktning på første forsøk! Vi er 34 og 35 år.

Skrevet

vår førstefødte kommer ønskes velkommen til verden i månedsskiftet januar/februar

Skrevet

Venter også min første :) er så fantastisk spennende!

Skrevet

Min første! Full klaff på vår første mnd etter p-pille slutt ...:) Gleder meg veldig!

Skrevet

Jeg venter min første også 10 januar:)

Skrevet

Hei,

Fikk vite at jeg er gravid i går :) Og dette er min først!

Skrevet

Gratulerer, Mia!

Jeg blir også førstegangsfødende. -Mitt første svangerskap endte med en SA i februar, men denne gangen tror jeg det går bra. Jeg er 37, forresten.

Skrevet

Førstemann her i huset også. Termin 22. januar, skal til legen 5, juli. Er 7+4 idag. Syns de siste 4 ukene siden vi fant ut har gått veldig fort. Så jeg er litt redd for at hele 9 mnd skal forsvinne med engang. :)

Skrevet

Jeg venter også førstemann. I følge terminkalkulatoren er terminen 21.1, skal til legen om ei uke, så får vi se hva hun finner ut. Mye nytt og spennende. Sliter med mye kvalme og oppkast, men det er det absolutt verdt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...