Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det snakkes stadig her inne om "å knekke koden", da i forbindelse med motoriske framskritt som å krabbe, snu seg, reise seg, å ta sine første skritt osv.

Nå har A tydeligvis knekt noen koder, for han kan nå komme seg framover, samt stille seg i krabbeposisjon. Hans bror, E, stirrer imponert og ikke så lite vemodig på A, som kan så mye. E vil også komme seg opp og frem!

Så er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i en slik kodeknekker? Er det en datamaskin a la Enigma?

Ser at det fort kan bli søskensjalusi av dette, så om noen kan hjelpe meg med å få tak i en codebreaker så er jeg evig takknemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje heller det er noe mer magisk, en kombinasjon av sollysets posisjon og plassering av ungen i forhold til stjernene også er jeg nesten sikker på at du må plukke hylleblomst i måneskin for at det skal funke på tvillinger!

Skrevet

Enigma laget koder. Det var tyskerene som knekte dem.

Skrevet

så Svanine bør altså ha en affære med en shady tysker for å produsere et barn som kan være kodeknekker for tvillingene hun har fra før?

Skrevet

finner du ut hvor koden er så send den videre til den lettere frustrerte snuppa mi som har så lyst så lyst å komme seg frem, men bare ikke får det til :o)

Skrevet

Svanine-du trenger en tysker;)

Skrevet

Enkelt...du kjøper en kodeknekker vel! ligner litt på en nøtteknekker, men er litt større. Kommer i flere farger og mange spennende materialer :)

Skrevet

Haha. Takk for hjelpen jenter :-D

Men etter å ha undersøkt litt nærmere om Enigma er det faktisk en polakk jeg trenger :-O

Og de finnes jo rundt om overalt, i alle fall polske håndtverkere. Mon tro om det duger?

Skrevet

Det er mulig det hjelper å ta de med for å se "Nøtteknekkeren".

Eller du kan låne den polske postmannen vår! Han kommer aldri med noe ålreit post allikevel...

Skrevet

Jordbærplukkere kanskje? Er jo sesong for sånt nå...

Skrevet

Mulig det hadde vært bedre med vår polske nabo da! Han er overlege på Ahus og der er du jo kjent.

Skrevet

Ja, en lege må jo være bedre enn en jordbærplukker. Er han barnelege eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...