Gå til innhold

7 uker og snudde seg fra mage til rygg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var den tråd om det her, men finner den ikke igjen... gutten min snudde seg over i dag, 2 ganger faktisk, er det tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt :-) A gjorde det da han var 8 uker.

Det er fordi de mister balansen, og vipper over. Ingen bevisst handling altså. Men moro likevel.

Skrevet

min snudde seg også da, men det de sier er at når de snur seg så tidlig er det velt, ikke en bevisst handling på en måte. De finner bare ut at å vippe på hodet så slipper de ligge på magen, he he Bruker tyngdekraften, ikke seg selv. Iflg fysioterapeuten vi hadde på barselgruppa så er det ikke bevisst før de snur seg fra rygg til mage....

Skrevet

Min snudde seg konsekvent over da han var ca. 8 uker. Tror det var fordi han likte seg dårlig på magen.

Skrevet

Småen her og har funne ut hvordan han slipper å ligge på magen. Bar å rulle rundt;) Tydligvis ikke gøy å ligge på magen. Han er og 7 uker.

Har deres barn vært mye våkne siden fødselen? Jeg har hatt en våken og krevende baby.. Lurer på om det er noen sammenheng?;)

Skrevet

Min å gjorde det for et par uker siden. Hun er 2 mnd i dag. Snudde seg andre vei i går.

Skrevet

hei, ja min snudde seg også fra mage til rygg her om dagem,(7 uker) han har også vært mye våken... sover mye på natta da så kan vell ikke klage:) Men på dagtid sover han bare halvtime, time i ganga... vist vi da ikke triller tur eller kjører bil.... så blitt mye bæring her i huset:) men nå de siste dagene har han kunnet ligge ganske mye alene og bare kikke også, det er deilig:) tror han har slitt litt med magevondt også så er vell noe med det kanskje....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...