veslemor f.11.01.07 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Lillemor er så tørst så tørst i varmen. Har drukket ca 200 ml idag i tillegg til mere mm enn vanlig. Er det ok?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 jeg lurer også på dette. Junior er ikke så veldig glad i vann enda, men jeg prøver. Jeg tenker som så at vann kommer bare ut igjen det som er for mye. Jeg gir også bare vann når det ikke er lenge siden jeg ammet, slik at jeg vet at han ikke demmer for sulten. (f.10.01.07 - så er jo nesten akkurat like gamle)
selfangerkjerringa Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Oj, det hørtes veldig mye ut... jeg ammer bare litt ekstra, og gir ca 20-30ml vann pr dag. Funker som fjell. Men jeg har jo ikke fasiten for DITT barn
paulinen Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Vann kommer ikke bare ut igjen, man kan faktisk drukne av å drikke for store mengder. Man da snakker vi stoooooooooore mengder, og jeg har ikke peil hva som blir rett her.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 hm... Jeg har aldri gitt vann til han, og han er over 4 mnd. Når skal man begynne med vann? Er det lurt å lære han å like det? Har liksom holdt med mm til nå i alle fall..
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 min er snart 5 mnd. Prøvde vann for første gang i dag. Drakk bare noen dråper, lekte mest med flaska. Tenkte at det blir greit om han drikker litt vann lenger utpå sommeren (skal jo også begynne med fast føde i juli), og begynner litt tilvenning nå. Fullammer, så stresser ikke med det...
veslemor f.11.01.07 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Er ikke så redd for å drukne henne. Det skal vel sykt mye til og mest sannsynligvis en hjertefeil i tillegg. Men det jeg tenker mest på er om jeg skyller ut elektrolytter som hun burde hatt. Mener jeg har lest et sted at for mye vann kan gi saltmangel blant annet. Gir henne vann like ofte i dag, men tar bort flaska etter en liten svelg istedet for at hun super halve flaska hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå