ls83 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 hei jeg ser at du mistet for to uker siden. det samme gjorde jeg.. hvor langt var du på vei??? jeg har en del mens smerter.. lurer på om det er vanlig??
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 ja jeg begynte å blø 24.mai.jeg var bare seks uker på vei da...jeg hadde kraftige menssmerter før jeg kvitterte ut "fosteret".men har ikke hatt det siden. blødde omtrent i 8-9dager, spotta bare litt på slutten. Så det var litt brun farge på utfloden i går og men det er vel bare små rester... blør du enda??kan jo vere at du ikke har fått ut alt??jeg vet ikke...
ls83 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 jeg var 14 uker på vei.. jeg blør bare bitte litt nå,men har litt mens smerter enda... noen sier at dette er vanlig fordi livmoren skal trekke seg sammen.. den hadde blit stor på meg... får du ikke feber og kjempe vondt hvis det er rester eller infeksjon...
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 oki..var det en MA du hadde? jeg hadde en ma i januar...da hadde jeg litt vondt i magen etterpå ja...(hadde utskrapning da...) da er nok det meste i orden:) synd at du mistet. jeg vet hvordan det er...mista i uke 14 jeg også første gangen (ma) nå i mai hadde jeg en sa i uke 6... men man kommer igjennom det...så det er bare å prøve på nytt... Lykke til:)
ls83 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 det var ikke ma. det var en sa som de skulle sette i gang siden jeg var så langt på vei, men det gikk av seg selv.. så da er det vel sa??? guten min kom i do av alle steder, var en grusom opplevelse... gutten min hadde hjertefeil så det var defor han døde. jeg hadde vært på ul to dager før. da slo hjertet.. men våknet den 23 mai med kjempe smertet som kom takvis skjønta da at det var noe på gang. reiste inn på riksen der så de at han var død. to timer etterpå kom han ut selv.. dette ble litt langt, men veldig godt å dele det med andre som har mistet så seint.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå