Gå til innhold

Vilsågjerne - kun 2 dager igjen?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Nå er det vel kun 2 dager igjen til UL for deg også?

Det blir spennende dager for deg framover også.

Her begynner jeg å kjenne spenningen nå for uttak i morgen.

Må bare prøve å være optimistisk.

Ønsker deg masse lykke til!!

Håper virkelig at det denne gangen også skal lykkes for deg.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9519364-vils%C3%A5gjerne-kun-2-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg jolanta :o)

Nå nærmer det seg for oss !

Kun ett stikk igjen før ul...

Ønsker deg masse lykke til i morgen,dette skal gå kjempefint !

Takk for lykkeønskningene.

Jeg tror sommeren skal gi litt dra hjelp for oss alle :o)

Mine beste ønsker til deg nå,dette skal gå veien !

Tusen takk for at du tenkte på meg :o)

Klemmer i fleng fra

Kjenner jeg er kjempespent på deres vegne også. Tiden har gått ganske fort har den ikke?

Tusen takk for hilsningene på tråden min i går, er fint å følges sånn høvelig iallefall. :)

Prøver å oppdatere meg, selv om dagene på jobb er hektisk, og fritiden altfor solrik og fin til å sitte inne foran dataskjermen. :)

klem fra meg :)

Det er sant som du sier Flippa,det er ikke mye tid foran dataskjermen ...Men jeg må liksom innom likevel...

Håper at det har gått greit i dag jolanta...og du Flippa....er jo bare rett bak,så ingenting er vel mere naturlig enn at vi følges ved...:o)

Hei!

Ja, det har gått greit i dag. Er fortsatt litt nummen og har litt vondt, men har sovet masse i ettermiddag.

Det ble 4 egg i dag - av 5 eggposer, så både legen og sykepleierne var syntes det var veldig bra uttelling.(Jeg kommer nok ikke til å bli noen stor eggprodusent for Prior.....he he)

Håper bare de klarer seg over natten til jeg skal ringe i morgen.

I morgen blir det en spennende dag både for deg og for meg, Vilsågjerne.

Masse lykke til! Vi følges naturligvis videre - vi blir jo tett i løypa.

Klem fra

Annonse

Jada er vi to som har vørt på ultrlyd. hadde 4 eggposer en på 20-17-15 -12 en sprøyte for å prøveå få de to minste posan større og egguttak man , legen sa seg fornøyd med et siden jeg bare har en eggstokk. Håper det bare er noe i dem. nu må vi bare krysse fingran og koze oss i helga. og krysse alt vi har for oss på mandag. Hvis du for ut egg vog dem blir befrukta setter du tilbake 2? harv forresten litt blædning etter yltralyd i dag er dette normalt?

Hei på dere, Vilsågjerne og girl72!

Det blir spennende dager for dere framover også.

Jeg ønsker dere masse lykke til!! Heier på dere som bare ligger 2 dager etter meg.

Jeg skal ha innsetting i morgen hvis eggene overlever natta. Jeg har fått 2 befrukta av de 4 jeg fikk ut.

Jeg prøver å være optimist, men tenker selvsagt på om eggene overlever og deler seg fint til i morgen.

God helg!

Hei girl 72.

4 eggposer er bra,en bør tenke kvalitet fremfor kvantitet...

Jeg håper på hell med befruktningen,og vi vil veldig gjerne sette inn 2..

Men har forstått at de er veldig strenge på dette på st.olav...Men det er jo lov både å håpe og spørre...

Angående din blødning etter ultralyd har du sikkert fått ett lite rift eller irritert slimhinnen på noe vis.Tror ikke dette er farlig :o).

Skal tilbake på ultralyd i dag jeg,og trolig uttak på mandag.Ser ut til at vi blir temmelig likt...

:o)

Tenker på deg nå jolanta,og håper og tror på gode nyheter,og at du er ruger på flotte egg i løpet av dagen :o).

Vet at det er vanskelig å konsentrere seg om annet nå,så jeg håper du snart får svar,og det av positiv betydning :o)

God klem !

Hei!

Da er jeg runger på 2 egg - de satte inn begge to denne gangen.

(Begge hadde heldigvis delt seg)

Det var et veldig fint og et veldig fint minus ( som sykepleieren sa det)

Jeg prøver selvsagt å være optimist nå og tenke positivt, men innimellom surrer tankene.

Skal prøve å la være å stresse framover og kun gjøre hyggelige ting utenom jobben.

Om 2 dager er det din tur, Vilsågjerne!! Skal tenke på deg på mandag jeg C";) Vi blir jo ikke så langt unna hverandre i tid med ruginga.

Krysser fingrene.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...