hvemerjeg? Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg fullammer, men nå som det er så varmt har jeg tydeligvis ikke nok melk til at gutten vår blir fornøyd. Er det ok å gi vann? Han tar uansett ikke flaske, så vi må la han drikke av vanlig kopp/glass.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ja d vil jeg tro. Man kan liksom ikke bare slenge ut puppen i hele sommer hele tiden heller! Har bekjente som ga deres små babyer vann i fjor sommer... Bare kok d først...
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hvorfor skal man koke det? En 4 mnd baby spiser jo på alt uansett!! Forresten sa de på sykehuset da jeg fødte at det var mange år siden man sluttet å koke vann til babyer. Barnepleierne og jordmødrene gav min nyfødte gutt noen skeier med vann rett fra springen... og han tok ikke skade av det...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Å? Jeg formidler bare videre d jeg har lært jeg.. Trodde man burde koke d til 5-6 mnd jeg.. Men hvis babyen spiser på alt i den alderen, er d jo ik så vits kanskje.. (min gjorde ikke d.)
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Jeg var også overrasket da de kom med vanlig springvann til han, spurte flere ganger om de var sikker på at man ikke skulle koke det først. Men nei. De sa at man kokte det før pga dårlige vannrør, og at de nå er bedre. At de spiser på ALT er kanskje en overdrivelse, men min spiser i alle fall på alt han får i hendene Alle leker, kluter, hendene sine, ansiktet mitt, kort sagt alt han kan få tak i går rett i munnen. Og dermed får han jo i seg f.eks litt av badevannet sitt også og det er ikke kokt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå