Gå til innhold

tror jeg har en SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et veldig rart tantebesøk som startet forrige onsdag, tok jeg en test mandag som viste at jeg var gravid. Samme dag begynte det å verke mellom korsryggen og setet, og det har bare blitt verre. Etter svake blødninger ved dobesøk i nesten en uke, har jeg hatt tilnærmet vanlig mensblødning i dag. Har hatt så vondt i ryggen at jeg nesten ikke klarer å reise meg, men ingen magesmerter. Er det mest sannsynlig en SA tror dere? Har aldri hatt det før. Gråter og gråter, selv om jeg forsøker å være litt fornuftig opp i det hele. I tillegg skal jeg til Kreta lørdag med ei venninne. Har ikke det minste lyst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei så trist Mollymamma. Er det første gangen du mister?

Det kan jo høres ut som en SA. Hadde en selv for to uker siden. Hadde en del kraftige menssmerter og blødninger. Jeg blødde ikke så mye.

Men så hørte jeg veldig mange historier om de som blør og ikke mister.... Ta en test på lørdag før du reiser så vet du. Min test ble negativ etter to uker med blødninger.

Ta vare på deg selv og gråt ut. Det er helt lov og vil sikkert hjelpe deg å komme gjennom dette. Håper du har noen rundt deg som tar vare på deg nå.

Skrevet

Dette var da veldig trist mollymamma. Jeg har ikke hatt noen sa så jeg kan nok ikke bidra med noe der. Men, jeg kan gi deg en god trøsteklem. Kanskje du skulle bedt om en ul siden du skal ut og reise.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Dette var trist!!

Jeg har hatt flere sa `er, og synes absolutt du burde kontakte lege - spesielt siden du skal ut å reise. Som martine sier - du bør få en innvendig ul, så du får forsikret deg om at alle restene har kommet ut av seg selv. Smertene du kjenner nå, er nok at livmora trekker seg sammen og jobber for å kvitte seg med fosteret.

Vet ikke om dette var til noe hjelp..... Føler med deg!!

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

så leit å høre

jeg ville ha kontaktet lege hvis jeg var deg og fått invendig UL så får du svar. Ikke noe gøy å reise på ferie og være usikker på hva som skjer.

klemmer

Skrevet

Stakkars deg mollymamma08!!

Jeg håper du har noen som tar vare på deg nå, og at du ikke gir opp, men står på til du lykkes!!!

Skjønner godt du ikke vil på ferie med venninne akkurat nå!

Masse lykke til, og stor klem

Skrevet

Helt sikker nå på at vi mistet den bitte lille spiren vår. Har blødd en god del mer, men det begynner å avta litt nå - og ryggen er mye bedre enn den var. Har bestemt meg for å dra lørdag, lillejenta vår på 4 skal være med og min venninne skal ha med sine to små. Tror det blir kos allikevel jeg - spesielt når barna skal være med.

Gleder meg til å nyte sol og sommer - og ta dagen som den kommer.

Takk for gode ord og omtanke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...