Gå til innhold

Har dere begynnt å få mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 6 + 2 med mitt andre barn og synes jeg har fått mage. Får ennå på de vanlige buksene, men de føles skikkelig ubehagelige og trange. Synes det er ekstemt tidlig å skulle begynne å få mege nå, men det kan jo være at jeg bare er oppblåst da. Har en del luft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er 7+3 å har en god kul på magen...gynekologen min ble rimelig paff når han så meg :) hehe får ikke på meg noen av klærne jeg brukte før jeg ble gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Veldig tidlig i forhold til førstemann synes jeg....

Er nå 8+5, og olabuksene er ikke veldig behagelige lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ikke så mye.

Er 11+ 6 idag...

 

Når er det normalt og få mage da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ja eg har fått stoor mage og er bare 6 uker på vei. Mannen min fikk sjokk i dag da han så magen. Kommer ikke i mange av klærne mine og har kjøpt større topper i dag. Godt å kunne puste litt i store klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå.. så godt og høre att det ikke bare er meg som har begynnt å få trange bukser:) Trodde ikke det var muligt att det skulle merkes så fort, glømde visst og si att jeg er 6 uker på vei!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også kommer magen, og jeg syns det nesten er litt tidlig, er 8+0 i dag. vet at andre gangen man er gravid kommer ofte magen tidligere, men jeg trodde kanskje ikke det gjalt hvis man hadde SA i første svangerskap?

Uansett: magen er der, og siste uka har det bare vært joggebukse eller sommerkjoler hos meg, for dongeribuksene er for små, i alle fall hvis jeg sitter (og det gjør jeg jo hele dagen på skolen...)

 

Egentlig er det jo litt fint, da:) Selv om jeg syns det er litt tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis dere har fått mage som andre kansje(?) ser har dere sagt noe om graviditeten?

Jeg vil ju vente så lenge som muligt men har ju skjønt att det kansje ikke går att holde seg til uke 12 ca..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he! Sa det til sjefen forrige uke... (Det var ikke noe problem; han er "verdens beste sjef"!!) Men, som du sa, så begynner puppene å ligne på Pamelas...og magen eser...så da var det bare og hoppe i det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder sa som et svangerskap slik at magen kan bli større enn om det hadde vært første gang? hadde sa i uke 10 forrige gang. Vil gjerne ha mage jeg.. :) er bare i uke 6 da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+5 i dag og har ikke fått på meg buksene på en god stund:-).Er gravid med 4 mann.

 

Det er ikke lett og skjule det i denne varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i det hele tatt*ler* Den er bare naturlig litt stor av seg ;o)

 

Men i mitt første svangerskap så fikk jeg ikke mage før langt ute i svangerskapet. Hører at en får fortere mage med nr to, men vi får vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min er stor, er 9+2.

ikke noe vanskelig å se at jeg er gravid.

men magen min ble fort slapp og blåste rett ut..så er nok bare det at jeg har sinnsykt mye luft:P

og det høres og kjennes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det luft i massevis. Den ser kjempestor ut. Men når man klemmer på den er det bare flesk hehe, ikke sånn fin hard gravid. Gleder meg til jeg slipper å se fet ut lenger! Uke 10+ nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7+2 og har mage. Skjuler den så godt jeg kan, men dette blir ikke lett.

Skal til syden til tirsdag, og har ikke sagt noe til barna mine om at de skal få et søsken. Kan nesten regne med at de spør når de ser meg i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca 7 uker på vei og føler meg skikkelig "feit" bare sånn liten bul på magen, fleskebul! æææsj... føler meg ikke vakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg har lagt på meg i alle fall, og er ikke akkurat happy for det. Men jeg er så sinnsykt sulten hele tiden at jeg rett og slett ikke greier å spise normalt. Prøver å begrense det, men...

 

Får håpe at jeg blir kvitt alle kiloene etterpå, slik jeg har gjort de forrige gangene.

 

Er forøvrig 8+ 2 i dag, med tredjemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe nå, men er bare 6 uker ca. Det jeg husker fra første graviditet var at jeg ble liksom tjukk rundt magen tidlig flere uker før den "skikkelige"magen kom;) men er jo veldig forskjellig fra person til person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg fikk magen med en gang denne gangen.mitt første svangerskap viste det ikke noe før jeg var ca halveis.nå er mamma klærne på plass.jeg er i uke 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også spiser som en hest.. Så får vel satse på litt hard trimming etter fødselen.. :-/ Må jo bli kvitt disse ekstra kiloene..

 

Men er ikke bare flesk med meg, for magen er litt sånn hard innom det flesket som jeg alltid har hatt, ikke så mye, men litt ekstra må man jo ha. ;) Det har nok blitt litt tykkere laget enn før jeg ble gravid..

Men jeg må iallefall ut å kjøpe større topper/skjorter, bukser og bh´er, puppene har jo blitt så mye større også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker nå og har en mage det ikke går an å holde inn. Har fett på magen fra før og nå er den rett og slett veldig ukledelig der den står ut og er litt slapp og hard på en gang. Føles ekkelt siden det ikke er så mange så vet jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i uke 8 og ser skikkelig gravid ut - mest på kvelden så mye er nok oppblåsthet... Synes magen min ser ut som ca 12. uke sistte svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...