Ioren Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 pappan heter Petter? Jeg synes Lars Petter nydelig, men så heter jo samboeren min (og pappan til babyen=P) Petter.... (også heter pappan min Petter til mellomnavn, men han bruker det sjelden) Hva tenker dere når barn har navnet til pappan eller mamman sin i dobbeltnavn?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg synes det er et kjedelig utbrukt navn. Hver for seg er navnene mye bedre. Oppkallingen etter pappa og morfar er jo fint. Men hva med å velge ett litt annerledes navn enn Lars foran Petter? Mads Petter Ask Petter Johan Petter Max Petter Sam Petter Wilhelm Petter
godiva med 3 gull Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Synes Petter er et veldig fint guttenavn. Skikkelig GUTT forbinder jeg med navnet. Ikke overbegeisteret for Lars, men Lars petter passer fint sammen likevel, og lett å si.
Vipsenmamma Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Lars Petter er helt fint. Tøft navn, høres ut som en kjekk gutt. Ellers liker jeg også Jan Petter og Ole Petter. Oppkalling i dobbeltnavn er bare koselig, de hører jo forskjell.
Vannmann35 Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg liker ikke Lars, men synes Petter er fint. Synes også det er hyggelig med oppkalling, så lenge det ikke blir forvirring i familien. Liker best Ole Petter som dobbeltnavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå