MartinFelipe07 Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Sønnen min er 3 måneder gammel og bærebaggen begynner og bli liten for han. -Når skifter dere over til sportsdelen?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Skulle kanskje kjøpt en vogn med større bag da? Irriterer meg grønn over disse små dukkevognene folk kjøper. Hvorfor ikke kjøpe noe som kan vare lenger? De er jo på markedet! 3 mnd er litt tidlig å skifte til sportsedel synes jag. Vi skiftet ikke før han var 9 mnd. Det vanligste er vel å skifta når barnet er rundt 6 mnd.
MartinFelipe07 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Vi kjøpte ikke "små dukkevognene" du påpeker.Vi kjøpte faktisk en vogn med litt større bag. Men sønnen min har vokst utrolig mye! Hva kan jeg gjøre da?
ettie Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Synest tre måneder er tidlig til å bruke sporst vogn jeg også. Har du mulighet til å kjøpe/låne en større vogn? Hvor stor er sønnen din da og hvilken vogn har du? Min gutt er 7 1/2 måned 69cm og kan forsatt bruke baggen. Vi har simo duo (tror jeg) vogn.
hvemerjeg? Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Det er vel ingenting i veien for å bytte over til sportsdelen om gutten deres er for lang til bagen. Fordelen nå er at det er sommer, så det er bare greit å ligge litt mer luftig. Kanskje greit å bruke selene i hvert fall i sportsdelen. Det er nok litt forskjellig når folk bytter over til sportsdelen, iom at både barna våre og vognene er veldig forskjellige ;-)
MartinFelipe07 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2007 Heh..sønnen min er nestn 67 cm lang nå! Vi har en brio duo...er ikke sikker på modellen..men får vel ta å kjøpe en ny vogn evnt... Han passer i den nå,men ser at han vokser så fort..
mai mammaen til to Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 ingen problem å bytte over.. vi byttet da hun var 4 mnd...gikk helt fint.. hvorfor bruke den til de er 9 mnd?vi har en simo bagvogn..den får hun fremdeles plass i (hun er 13 mnd)..men det er jo kjeeeeempe kjedelig å bare ligge..datteren min hadde ALDRI godtatt å bare ligge i baggen..hadde ko reist seg opp heletiden..og jeg syns det ser mega teit ut når man har sele osv på barna i baggen
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Gutten min var like lang som din da han var 3 mnd, men etter det har han nesten ikke vokst.. Men vi bytta til sportsvogn når han var 4 mnd og det har fungert bra for oss.. Er bare å ha den i liggestilling..
MartinFelipe07 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2007 Blir ikke det litt hardt å ligge på sportsdelen?
mammmamia ** Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Det er bare å bytte over - sittedelen er jo helt flat, så null problem :-) Legg lammeskinn i bunnen, det er svalende, transporterer svetten vekk og er selvrensende så er helt genialt å bruke til små babyer - og så mykt og godt :-) Evt. kan du brette et helseteppe eller frottehåndkle og legge under han - eller du kan kjøpe en rimelig softbag om han passer i den :-)
MartinFelipe07 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2007 Vel,må vel bare prøve meg fram da. takk for alle svar!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #13 Skrevet 6. juni 2007 eller bare bruke madrassen fra bag`en i sportsdelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå