stratosen_er mamma_ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 er liksom sånn at jeg vil vere her på de sidene samtidig som det egentlig er litt sårt...vet ikke hvordan jeg skal forklare...blir glad for at dere jenter blir gravide, men samtidig er det vanskelig og fordi jeg selv har så lyst å bli det. har mista to ganger nå og vil gjerne bli gravid igjen snart. prøver også å ikke stresse og ikke tenke så mye på det for vil gjerne roe ned og ikke tenke på det men klarer det liksom ikke. nå er jeg jo helt ute av syklus og. hadde en sa for snart to uker siden så aner ikke når jeg har EL eller IKM eller noe...men det kan jo vere positivt og på sin måte...jaja, måtte bare få ut litt frustrasjon...unnskyld.. lykke til alle sammen..
Modesty Blaise Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Gir deg en klem Stratosen og forstår hvordan du har det:-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 ja jeg regner med det:) prøvde å sende deg PM men det gikk ikke...skal prøve igjen nå og se om det funker... viss ikke får du ha god tur til paris...jeg har heldigvis bare en vakt igjen så er det helg...eller skal på sykepleiemøte på fredag da men det er jo bare en times tid... klem:)
Erisa* Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Hei, stratosen! jeg ville bare si at jeg tenker på deg og håper det går bra med deg! Forstår at du er utålmodig og lei, det er vel helt naturlig. Håper så veldig at det går bra neste gang, og at dere ikke må prøve så lenge før det klaffer! Stor klem
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Vet åssen det er med å gå å vente på å bli gravid. Brukte 5 år første gangen vi. Det vil si, gav vel mer eller mindre opp etter hvert og antok at jeg ville forbli barnløs (samboer har en sønn fra før). Nå prøver vi igjen, og det er 9 mnd siden snuppa ble født. Prøver å ikke tenke for mye på det. Er selvsagt fornøyd med en, men husker så godt hvordan det var å ikke klare å glede seg på andre gravides vegne. Husker jeg følte at jeg ikke hørte hjemme i barnklæravdelinger o.l. Hadde SA for en uke siden, og lurer fælt på EL og IKM og sånt jeg også. Trøsteklem og lykke til!
Stoltmai mamma:) Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Vil bare si at jeg føler med deg... Jeg mistet selv 23 mai, første gangen.. vi prøver for fult igjen nå, jeg har heller ikke peiling på hvordan min syklus er nå, har vært ganske deppet selv, vil ligge her, men vil liksom ikke heller, er rett og slett sjalu på de som er så heldige å bli gravide.. Snakket me ei kusine av meg, ho er 8mnd på vei, fortalte henne at jeg hadde mistet, det hadde vist hun også første gangen hun ble gravid, men hun ble gravid etter 2uker igjen, så det er håp..... Skal krysse fingrene for deg jeg stratosen så satser vipå at det sitter en spire hos oss snart.... Håper det går bra med deg.... Klem
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Huff, jeg synes så synd på deg, skulle ønske du slapp denne frustrasjonen!!!! Det er vondt å miste, og enda værre når det er flere ganger!! Kanskje ikke så mye å si, men jeg skal krysse fingrene for at du blir raskt gravid igjen, og at det går bra denne gangen!!!!!! Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå