Gå til innhold

En oppdatering fra meg.....=(

Anbefalte innlegg

Ja her sitter jeg da, som jeg nå har gjort i 2 uker.

Jeg har vært og er kjempe dårlig....

Først når jeg endelig hadde fått satt på plass egg ble jeg fryktelig forkjølet og så forrige tirsdag kom kløen....

Jeg reagerer veldig på ett eller annet jeg har i meg, de tror det kan være injeksjons væsken til gestone.

Jeg hovner opp klør og får utslett, var inne på sykehuset to ganger forrige uke, men de tør ikke gjøre noe ettersom jeg har satt inn egg.

Har fått noen allergi tab. men de hjelper i akkurat 4 timer, så er det på`n igjen.

å det ene drar med seg det andre,

kroppen min har mere nok med motarbeide allergi angerpene når de starter, hjertebank, pustevansker og hevelser....uutholdelig kløe

det er alvorlig.

spiser dårlig og med det tab inntaket så sier det seg selv att magen slår seg vrang i tillegg.....

Så her sitter jeg da, med "barnevakter" mamma eller mannen min.

sykmeldt tom 4 juli, da er det nytt legebesøk og blodprøver for å finne ut hva det er som gjør dette.

Men som priv legen min sa, det kan være det er nok for kroppen din nå, å dette er måten å si ifra på.

Jeg har hatt 15 innsettinger, 1 avbrutt ivf, 3 ivf og 12 frys....

å ja jeg kan si nå att jeg er sliten, men det var ikke slik mitt siste forsøk skulle ende.

Ingen oppmuntring fra meg dette, men til tider tror jeg det er lurt å høre på kroppen.

Jeg tør si jeg er redd, har ett annsikt som er kjempe hovent og plutselige angrep på kroppen.

Jeg har sluttet på alle hormonene i håp om att det snart skal sleppe taket.

Så dessverre ingen barn på oss nå , men deet er utrolig hvor man henter energi og styrke fra.

Nå skal vi bare bruke lit tid og jeg skal bli frisk.

Men jenter....jeg gir ikke opp, det er verre med mannen min som mener att nok for være nok, men vi får se.

Ville bare si ifra, så lytt til kroppen......

Kjempe klem fra en hoven

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9518855-en-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Uff, jeg grøste nedover ryggen og ble lei meg på dine vegne. Det må være så trist når det ender slik. Men jeg syns jeg kunne lese mellom linjene at du fortsatt ikke har gitt opp helt..... Jeg syns du har hatt en kjempe stå på vilje som sikkert mange kan misunne deg. Jeg tar av meg hatten for deg. Ha en fin sommer når du kommer på beina igjen:)

Stor hilsen og de beste ønsker fra

HEI!

Å for en lei situasjon du har kommet opp i, skremmende med allergien.

Ville bare fortelle ved det forrige forsøket mitt ble jeg satt på Gestone inj. som støtte. Etter en stund begynte jeg å klø, hovnet veldig opp der hvor jeg klødde, så ut som elveblest. Mest sannsynlig var dette reaksjon på Gestonen,og det forsvant etter et par uker etter jeg hadde sluttet på disse. Har ikke hatt dette etterpå.

Ønsker deg god bedring:-D

Annonse

Tusen takk jenter...!

Vår 74, jeg har brukt gestone ved to forsøk tidligere, å da fikk jeg ogsså kløe, men ikke på langt nær slik som nå.

Så er nok det att kroppen har fått litt nok nå.....

Men men...

dere er fantastiske jenter...

jeg er med å heier dere alle i mål.....

klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...