Gå til innhold

Kan man ringe barselavdelingen på sykehuset angående ammehjelp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du men hvorfor ikke ringe ammehjelpen? Du finner de som du "hører til" på nettet. Prøv å google ammehjelpen.no

Skrevet

Jo, fordi ammehjelpen kan ikke vise hvordan man kan amme bedre og få barnet til å få bedre sugeteknikk gjennom telefonen. Skulle fått noen til å hjelpe meg med ammingen i praksis. Og det er en barnepleier på sykehuset som gjorde at ammingen ble ett mareritt for meg fra første stund. Gav meg bare ammeskjoldet i stedet for å hjelpe meg med ammingen. Mener de får rette opp i sine egne feil.

Skrevet

Jeg hadde akkurat samme problem og jeg fikk hjelp av helsestasjonen. Gikk der flere ganger i starten og de var kjempe hjelpsomme og etterhvert klarte han å suge uten skjold så ikke gi opp! Ta kontakt med barsel eller helsestasjon slik at de kan hjelpe deg.

Lykke til.

Skrevet

Det va kjempe oppløftende å høre :) Jeg er så lei meg og frustrert for at jeg ikke får til ammingen at det kan ikke beskrives. Jeg vil så gjerne amme sønnen min, men får det ikke til. Så nå får han for det meste mme i tillegg til litt amming, fordi jeg har ikke nok melk til å bare amme. På grunn av ammeskjoldet.

Skrevet

Det var mange tårer hos meg den første tiden men ønsket om å få til ammingen gjorde at jeg ikke ga opp. Må likevel si at hadde det ikke vært foe god hjelp så hadde det vært vanskelig. Pumper du deg? Jeg gjorde det ofte en periode for å få opp produksjonen. I starten kom det bare noen dråper men etterhvert ble det mer og mer.

Håper du blir møtt med samme vellvilje som jeg ble :-)

Skrevet

Ja det kan du!!! Jeg har gjort dette selv, og fikk komme med en gang. Møtte en herlig barnepleier som holdt på med meg i 1,5 time hun var fantastisk!!!!

Dagen etter gikk AMMINGEN som en lek. ammehjelpen er sikkert bra, men å få alt i "live" var helt supert!!!

Ring med en gang

Skrevet

Jeg hører hjemme i Sandnes og fikk hjelp der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...