Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

36år, prøvd 2ivf forsøk på høyeste hormon dose som jeg kan få. 1 egg førstegang-negativ. 2 egg sist gang-begge plassert tilbake-kjemisk gravid men det ble med det. Legen foreslo om jeg ville tenke på egg fra andre, jeg ble lei meg.. føler liksom ikke at jeg er der enda...!`?

Jeg kommer nok ikke til å lage stort mer en 1 eller 2 egg sa han, så jeg hadde små sjanser... men jeg føler at de sjansene vil jeg prøve og ta.

Er dette feil tenkt? jeg tårler hormonene bra og har en tålmodig mann og venner som orker og være med på mine ups and down!!

Håper på svar, da jeg ikke kjenner noen som har gått igjenom dette.

Hilsen Goliat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes du bare skal stå på, prøv akupunktur!

lykke til smmill :=)

Skrevet

Hei, klart det er håp!!

Da jeg var til egguthenting i går, overhørte jeg en samtale mellom en sykepleier og en annen pasient. Hun hadde heller ikke mange egg og var tydelig nedfor. Sykepleier sa noen fornuftige ord: Det er kvaliteten på eggene som teller, ikke hvor mange det er!

Ha håp og hold ut!!

Lykke til fra meg :o)

Skrevet

Hei jeg er en jente på 34 år som har det på samme måte som deg. har vært gjennom to ivf før og holder nå på med mitt tredje, men første gang med max dose. For ut lite egg hos meg også 3 første gang to blr befruktet men ble ikke gravid. 2 forsøk fikk de ut 3 egg men ingenble befruktet skikkelig nedtur og holdt på å gi opp. Er nesten ferdig med mitt tredje førsøk nu skal til ultralyd på fredag, har hatt to førsøk i tromsø og prøver nu st olav

Skrevet

Hei!

Akkurat det samme har de sagt til meg også flere ganger, men vi har ikke gitt oss. Veien har vært lang, men vi har i dag en flott gutt på 3 år. For meg har det ikke vært gunstig med høyeste dose hormoner. Jeg får like mange egg når dosen er lavere. Dessuten trenger man å øke dosen hormoner om man må ta noen sprøyter for å hindre eggløsning. Da stopper det hele litt opp.

Du må ikke gi deg, stå på om dere har overskudd til det. Lykke, lykke til.

Vennlig hilsen meg

Skrevet

Tror nok jeg hadde tatt et forsøk til, for å se om det gir bedre resultater. Da blir det nok enklere å ta en bestemmelse.

Jeg har heller ikke hatt så mange egg de siste forsøkene, men nå prøver vi en litt ny strategi med medisiner og regime, og ser om det kan gi litt flere folikkler.

Masse, masse lykke til videre!

Skrevet

Hei dimit!

Skjønner godt du kan bli frustrert. Jeg har hatt 1 mislykka forsøk hvor jeg kun fikk ut 2 egg ( 1 ble befrukta og satt tilbake, men negativt)

Særlig kjentes det "sårt" når en annen ved siden av meg nærmest "ropte" ut til mannen at hun hadde fått ut 16 egg. Men som det er sagt her og som jeg også prøver å tenke: det er ikke kvantitet men kvalitet som teller.

Jeg er nå på mitt andre forsøk og hadde uttak på torsdag. Denne gangen prøvde jeg såkalt flair-up for å se om det ville hjelpe på antall follikler. Nå fikk jeg ut 4 egg og håper selvsagt det finnes 1 gullegg blandt disse.

Jeg tror nok også jeg hadde prøvd et forsøk til - kanskje du kan prøve kortvarianten hvis de tilbyr det? Bare for å se. ( vet det ikke er alle steder de praktiserer det).

Masse lykke til!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...