Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Sitter ute i hagen i det deilige været og tenker på hvor utrolige heldige vi er, som er nygravide:-) Det er en deilig følelse av glede og spenthet:-) Tror jeg er verdens lykkeligste akkurat nå. Sender dere alle en hilsen med de beste ønsker om et fint svangerskap. Klem fra Nurk i magen
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Helt enig med deg. Ønsker deg og alle andre her et fint svangerskap også. Klem
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg er også helt enig... Dessverre kjenner jeg at det er lett å glemme mellom alle urovekkende tanker om ma og sa og alle andre lumske farer. Da er det godt med innlegg som dette, som slår meg i hodet og minner meg på hvor heldig jeg faktisk er! Så tusen takk "nurk i magen:-)" for påminnelsen - vi er priviligerte til de grader, og går i en spennende og fantastisk tid!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Takk for innlegg,akkurat det jeg trengte nå,har en liten downperiode akkurat nå,nei dette går så fint så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå