her er jeg Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hei, ny her jeg...tidligere kikker, men nå skjer det ting: Vi skal sette igang prøvinga i løpet av sommeren, og jeg lurer nå på om det finns flere der ute som har brukt p-ring som prevensjon. -Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter du tok ut siste ring? (Jeg tok ut siste ring i helga, mensen nå og satser på en mens til før vi kjører for fullt...) Takker for svar!! (Og satser på å bli litt "kjent" med flere av dere i tiden som kommer.)
våken_om_natta Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tok ut ringen i mars 2005 og tesa positivt i april 2005, så her gikk det på første forsøk. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg brukte 2 mnd på å få stabil syklus, skilte bare med 3 dager fra de 28 dager vanlig sykluslengden jeg hadde. 3pp ble jeg gravid:) Lykke til !
babyT Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 hmmm.... tror heller du skal lese hva de to over meg har svart her ;-) Tok ut siste ring i begynnelsen av juli i fjor. Enda ikke gravid (men nå har jo jeg pco OG endometriose da....) Lykke til! Venninna mi som også brukte Nuva-ring ble gravid etter et halvt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå