Gå til innhold

ville stå opp 05.30 i dag.. puh!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi vil alltid opp ganske tidlig, ofte rundt kl 06. Rekorden er 05.20 - gjesp!!! Jeg gjorde mitt aller beste for å få henne til å sovne igjen, men uten hell...kl 06 måtte jeg bare kapitulere å stå opp... Tydeligvis A-menneske :o) Det nytter ikke å la henne ligge å skravle alene, hun vekker alle, og er våken 2--3 timer før hun vil ha en blund. Så her i huset starter vi ganske så tidlig. I følge helsesøster veldig normalt - om det er noen trøst :o)

Knøttet her har stort sett villet hatt morgen kl 6 siden fødselen av. Det tidligste var kl 4 en gang. Da var han våken 1 time før han sovnet. Pleier ta ham over i sengen vår når han våkner. Han pludrer og babler 1-2 timer før han sovner igjen 1-2 timer. Eller om natten når jeg må opp og amme sovner han igejn med en gang.

Jepp,min også våknet kl 4 i natt og var lys våken. Han sovnet klokka 7 på kvelden, og sov til halv to, for deretter å sove til 4. Var våken en time, og sov til 6. Var da våken i halvannen time, og sov i en time til. Festlig..... I tillegg var hunden dårlig i magen, og måtte stadig ut i hagen for å drite. Så jeg sov 2 og en halv time til sammen i natt.....

Her i huset våkner begge barna gjerne rundt 6-tiden.... Dvs våkner først den ene, så våkner gjerne den andre også (kun 17 mnd mellom dem). I dag sov jeg "lenge" for snuppa våknet først 06.15 hehe...

Annonse

jepp her også:((( snuppa våknet i dag 04.30 for mat og sov igjen til 05.45. Og mora har super dårlig sovehjerte og sovnet ikke etter halv fem. Noen dager våkner tulla for mat 03.30 og sovner etter mye styr og sover da til 05.30. Kunne hun ikke bare sovet i ett fram til halv seks seks??????Har prøvd å legge henne seinere om kvelden, men det gjør ingen forskjell, våkner like tidlig fordet. Ja ja får håpe det går over snart hehe og at hun sover litt lenger:=))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...