Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Bytter på; jeg synger Trollmors vuggesang, So ro , byssan lull og en egenversjon av Vi har ei tulle.. Sambo synger D lå en pjokk og lukte..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Nu lukker seg mitt øye, O fader i det høye, I varetekt meg ta, fra synd fra sorg og fare, min engel meg bevare, som ledet ta min fot i dag. Amen
noegodtivente Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 so ro lille mann og jeg folder mine hender små synger de hver kveld :-)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 "trollmor", "so ro lillemann" og "sov i ro, nå godnatt"
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Jeg synger "kjaere Gud jeg har det godt......." og gubben synger Rosenborg-sangen. :-)
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Jeg synger "Trollmors vuggesang," mens sambo synger "Bussan lull." I dag ble det noen runder med begge før det ble natta....
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synger Hush a by dont you cry Go to sleepy little baby When you wake, you shall have All the pretty little horses Blacks and bays Dapples and greys Coach a six a little horses Hush a by dont you cry Go to sleepy little baby.... Denne roer hun seg til
haater husarbeid Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 so ro lillemann er hovedsangen her i huset.
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synger "I natt jag drøymde".. Var min nattasang når jeg var liten, og den er jo så fiiin
Mamsen til Silje Skrevet 7. juni 2007 #16 Skrevet 7. juni 2007 Hei ferskifaget...Hva er hele teksten på "Jeg folder mine hender små"? Husker ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #17 Skrevet 7. juni 2007 Tror det er slik som: Jeg folder mine hender små i takk og bønn til deg La alle barn i verden få det like godt som jeg. Mer enn det husker jeg ikke, kanskje ferskifaget gjør.
Mayken Skrevet 7. juni 2007 #18 Skrevet 7. juni 2007 So ro og kjære gud jeg har det godt. Synger de samme hver kveld mens hun ammer. Når jeg raper henne synger jeg: jeg er så glad i deg, en sang vi lærte på babysangen. Jeg er så glad i deg, nå og for alltid så lenge jeg lever, er jeg mamma'n din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå