Stoltmai mamma:) Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Når jeg va gravid, merket jeg det med at e ble så uggen i magen, luft i magen, måtte bommelomme velig mye, og hadde såre bryster, stakk i den ene side i magen...
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er sulten HELE tiden!!! blir aldri mett, blir kvalm av å være så sulten...ellers er det ingen symptomer enda:) Får håpe det kommer fler snart da..Hadde en MA i februar så jeg er litt engstlig..tørr ikke glede meg helt enda, men det kommer etter hvert:) Mange som er blitt gravide nå:0)
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 hadde ingen symtomer fram til ca 4 dager siden..er i uke 4/5. nå..begynner å være en del kvalm.. forrige mnd hadde jeg ømme pupper,rar i magen,tisset mye,stkkinger i høyre side osv..men da fikk jeg mensen,mens denne mnd hadde jeg ikke noen symptomer,og trodde iallfall ikke jeg var gravid..men det ble jeg ja:)
Miania - februarbaby! Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har ømme og større pupper, litt kvalm hele tiden og TRØTT! Sliter skikkelig med å holde meg våken, selv når jeg er på jobb... Tok meg selv i å nikke med hodet i går fordi jeg ble borte litt... hehe!
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hei! Mitt første symptom var såre/følsomme brystvorter. nå er puppene mer ømme generellt, og jeg er veldig trøtt! Sliten..., det strekker mye i livmora. Litt kvalm til og fra, ellers ikke noe annet jeg kommer på. er i uke 6 nå!
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 heisann. oppdaget at jeg er gravid i går, men har tenkt på det ei stund, siden det har rykket i livmora når jeg ammer, (min føste blir ett år 25 juni) er skikkelig kortluntet, og ømme pupper. ikke så veldig behagelig når jeg ammer akkurat! men herlig å være gravid igjen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå