Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 min sover i pyjamas eller body.. er det for mye? er ca 20-23 grader på rommet selv om vi har vinduet åpent..! er redd han skal bli for varm
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har halvarmet body,tynn longs (ikke labber) og helseteppe. Har også vinduet åpent. Er forferdelig varmt for meg og da blir det vel det for henne også.
Mamma til 3 <3 Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Lillegutt sover i kortarmet body og dyne. Dyna pleier han sparke av seg i løpet av natta,men han er ganske varm forde.
ettie Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Kjempe varmt her også. Så nå har vi han i bare bleia. Har teppe på han når han sovner og tar eventuelt dyna på om natta. Tror det er større sjangse for at han vokner og gir beskjed dersom han fryser enn dersom han er for varm. Overopphetning skal vist være den største grunnen til spebarnsdødlighet i følge krybbedødforeningen.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 vi har nå begynt med bleie og t- skjorte. har dyna i sengen og et helseteppe. men han ligger uten vi lufter også med veranda døra på gløtt. han er varm.
St.Sunniva Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Har 25 grader på rommet her med vinduet åpent. Hun sover i kortermet body, men ingenting over...iallefall ikke ennå... Kjente på henne nå, og hun var jo så varm og god...Men mon tro det er for varmt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå