Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sover i pyjamas eller body.. er det for mye? er ca 20-23 grader på rommet selv om vi har vinduet åpent..! er redd han skal bli for varm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har halvarmet body,tynn longs (ikke labber) og helseteppe. Har også vinduet åpent. Er forferdelig varmt for meg og da blir det vel det for henne også.

Skrevet

Lillegutt sover i kortarmet body og dyne. Dyna pleier han sparke av seg i løpet av natta,men han er ganske varm forde.

Skrevet

Kortarmet body og helseteppe over.

Skrevet

tynn pyamas

Skrevet

Kjempe varmt her også. Så nå har vi han i bare bleia. Har teppe på han når han sovner og tar eventuelt dyna på om natta.

Tror det er større sjangse for at han vokner og gir beskjed dersom han fryser enn dersom han er for varm. Overopphetning skal vist være den største grunnen til spebarnsdødlighet i følge krybbedødforeningen.

Skrevet

vi har nå begynt med bleie og t- skjorte. har dyna i sengen og et helseteppe. men han ligger uten vi lufter også med veranda døra på gløtt. han er varm.

Skrevet

bare kortarm body ikke noen teppe

Skrevet

Har 25 grader på rommet her med vinduet åpent. Hun sover i kortermet body, men ingenting over...iallefall ikke ennå...

Kjente på henne nå, og hun var jo så varm og god...Men mon tro det er for varmt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...