Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Bare lurer. 3 gangen jeg lagrer spm, men kommer jo ikke med.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Lurte bare på om det ikke blir for varmt. Jeg har også hatt det til nå, men ble i stus om jeg skulle tatt den ut av? Hva har andre gjort og evt skal gjøre? HI
klar for #2 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg måtte ta den ut av vogna i dag. Guttungen ble gjennomvåt av å ligge på den.
Murmeline Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Har et i sengen og et i vognen. Forelpig går det bra, men vurderer fortløpende.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 jada jeg har skinn i vogna selv om det er varmt, syns dette er et godt underlag uansett temperatur siden saueskinnet holder jevn temperatur både i kulde og varme... Lar baby ligge på skinnet og har et løst hekla "hullete" tynt ullteppe over baby... Men har vogn med netting som gir god gjennomlufting.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har ikke brukt skinnfell siden april. Det blir alt for varmt. Lillevennen svetter når hun sover i vognen selv om hun ikke har noe over eller under seg.
mammmamia ** Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Vi har skinn både i senga og i vogna :-) Snuppa sover så godt, sover hele natten gjennom, er aldri klam eller svett, og koser seg stort på skinnet sitt :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Vi bruker lammeskinnet i vugga, det skal vi ha hele sommeren, men ikke i vogna. Det ser helt forferdelig ut. Så det en gang på heiteste sommeren, og fikk fnatt! Stakkars baby. Regulerende eller ikke, DET så ikke vettugt ut!!
Nicita73 Skrevet 6. juni 2007 #11 Skrevet 6. juni 2007 Har hatt det i vogna frem til i dag, med bare helseteppe over, han var gjennomvåt av svette da han våknet, så jeg vet ikke helt hvor varmeregulerende det er jeg, nå er det lagt bort for sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå