Gå til innhold

Hva har dere på nå i varmen da? Inne og ute....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg sitter ute med vesla og hun f.eks sitter i vognen, så har jeg bare på kortermet body + kortbukse eller en drakt med korte ermer/uten ermer og korte bein. Hun blir veldig klam i vogna når hun sover, men kan jo ikke legge henne bare i bleia heller syntes jeg ;-)

Har dere på hatt/tynn lue/skaut når dere sitter i skyggen? Vet jo at man kan bli brent i skyggen også, men vi sitter under tak/markise, så det er vel ikke mye som slipper gjennom.

Inne så har jeg i dag bare hatt body på henne...syntes det er så klamt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært innmari varmt her også i dag.

Inne har jeg hatt på han kun t skjorte og bleie på det varmeste. Det har han sovet i også (sover i senga si på dagtid).

Ute har han hatt en solhatt med klaffer, shorts og t skjorte samt sokker.

Skrevet

Ute: Body. Langarmet pga solbrentanntydning selv om hun er omentrent bare i skyggen. Og solhatt.

Inne: Body.

Skrevet

sånn sommerdrakt uten armer og føtter, tynn kjole eller kortarmet body. både ute og inne! er varmere ute her da, hehe :P

Skrevet

og solhatt når hun er i solen selvfølgelig :)

Skrevet

Min lille gutt ligger og sover i bare bleia under et helseteppe i vogna. Han er sååå varm, stakkar. Svettet seg gjennom noen bodyer de siste dagene, derfor kun bleie med helseteppe. Når han er våken elsker han å ligge helt naken på et teppe under en parasoll.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...