St.Sunniva Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Når jeg sitter ute med vesla og hun f.eks sitter i vognen, så har jeg bare på kortermet body + kortbukse eller en drakt med korte ermer/uten ermer og korte bein. Hun blir veldig klam i vogna når hun sover, men kan jo ikke legge henne bare i bleia heller syntes jeg ;-) Har dere på hatt/tynn lue/skaut når dere sitter i skyggen? Vet jo at man kan bli brent i skyggen også, men vi sitter under tak/markise, så det er vel ikke mye som slipper gjennom. Inne så har jeg i dag bare hatt body på henne...syntes det er så klamt.
haater husarbeid Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Har vært innmari varmt her også i dag. Inne har jeg hatt på han kun t skjorte og bleie på det varmeste. Det har han sovet i også (sover i senga si på dagtid). Ute har han hatt en solhatt med klaffer, shorts og t skjorte samt sokker.
Labbetøs Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Ute: Body. Langarmet pga solbrentanntydning selv om hun er omentrent bare i skyggen. Og solhatt. Inne: Body.
LisaColli Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 sånn sommerdrakt uten armer og føtter, tynn kjole eller kortarmet body. både ute og inne! er varmere ute her da, hehe
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Min lille gutt ligger og sover i bare bleia under et helseteppe i vogna. Han er sååå varm, stakkar. Svettet seg gjennom noen bodyer de siste dagene, derfor kun bleie med helseteppe. Når han er våken elsker han å ligge helt naken på et teppe under en parasoll.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå