Gå til innhold

Flere som venter nr3?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi venter nr 3, 5 februar er terminen!

Gleder oss:)

 

Flere som blir 3barnsmor i slutten på 07/begynnelsen på 08?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:0)

Jeg venter barn nummer 3 med forelørig termin 7 Januar.

Jeg har ei jente på 4 år og en gutt på 7 måneder..det blir altså to veldig tette på meg(ikke planlagt).

hvordan er formen din?

 

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi venter også nummer 3 den 5. februar! Vi har to gutter fra før, og fant ut at vi hadde lyst på en til, så vi gleder oss stort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk,formen er bra. Litt trett om ettermiddag/kveld,men kan ikke klage...

Vår var meget planlagt kan man si... Har snakket om det siden yngste var 2 år. Er nå 3,5 og vi fant ut at tiden var inne! Eldste er 6:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,så artig...samme dato og greier:) Vi fant også ut at det passet bra med søsken til våre søte små-og fikk strax full klaff!! Hvor gamle er gutta dine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann blir veldig snart 5 og minstemann er 2, så jeg synes det var like greit å sette igang med nummer tre, så det ikke blir for stor aldersforskjell mellom førstemann og sistemann! Og dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du fra før da, gutter eller jenter? Eller kanskje en av hver? Det kommer til å bli spennende å se hvordan de reagerer når det kommer en til! Min eldste tok det veldig greit da andremann ble født, men jeg er spent på hvordan andremann kommer til å ta i mot den nye babyen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, vi venter nr 3 22 desember - 07 :)))))

Blir koselig, gleder meg kjempe masse :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi venter nr 3 ca 10 januar. Har ei jente på snart 7 og ei lita ei på 7 mnd. Denne siste er planlagt, vi blir jo ikke yngere vi heller, greit å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi venter nr. tre ca. 10.januar. Vi har to jenter fra før. De er to og tre år. Selv om det blir tett, var det planlagt. Gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om vi er "samme båt". Jeg har en av hver - men på samme alder som deg (3 og 2 år). Vi venter nummer tre i midten av januar (litt usikker på siste mens, og dermed termin).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah,koselig at vi er så mange da:)

Alltid drømt om fire tilsammen, men gubben mener dette MÅ være siste. 3 er visst rikelig i hans øyne..*:)*

Tiden vil vise... En om gangen vertfall...håper vi. Er jo de som får tvillinger,men lite av det i vår slekt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! venter også nr 3, 4 februar -08! Har en gutt på 6 år, som starter på skolen til høsten. Og en gutt som blir 4 i August mnd.... Dere kan vel ikke gjette hva jeg ønsker meg, he,he!!! Er selvfølgelig velkommen uansett kjønn, men håper å kunne kjøpe inn noe rosa etterhvert:-) Vi får se, blir spennende når vi skal ta ultralyd, er vel litt for nysjerrig til å vente å se til barnet kommer.

Lykke til alle sammen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 3 i magen her! :) Foreløbig termin 27. januar. Har 2 gutter fra før,en på 16 og en på 6. En jente hadde vært kjempekos nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...