Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 3, 5 februar er terminen!

Gleder oss:)

Flere som blir 3barnsmor i slutten på 07/begynnelsen på 08?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:0)

Jeg venter barn nummer 3 med forelørig termin 7 Januar.

Jeg har ei jente på 4 år og en gutt på 7 måneder..det blir altså to veldig tette på meg(ikke planlagt).

hvordan er formen din?

Klem:0)

Skrevet

Jepp! Vi venter også nummer 3 den 5. februar! Vi har to gutter fra før, og fant ut at vi hadde lyst på en til, så vi gleder oss stort! :)

Skrevet

jo takk,formen er bra. Litt trett om ettermiddag/kveld,men kan ikke klage...

Vår var meget planlagt kan man si... Har snakket om det siden yngste var 2 år. Er nå 3,5 og vi fant ut at tiden var inne! Eldste er 6:)

Skrevet

Oi,så artig...samme dato og greier:) Vi fant også ut at det passet bra med søsken til våre søte små-og fikk strax full klaff!! Hvor gamle er gutta dine?

Skrevet

Eldstemann blir veldig snart 5 og minstemann er 2, så jeg synes det var like greit å sette igang med nummer tre, så det ikke blir for stor aldersforskjell mellom førstemann og sistemann! Og dine da?

Skrevet

6 og 3,5. Tenkte også på det med aldersforskjellen ja... :)

Skrevet

Hva har du fra før da, gutter eller jenter? Eller kanskje en av hver? Det kommer til å bli spennende å se hvordan de reagerer når det kommer en til! Min eldste tok det veldig greit da andremann ble født, men jeg er spent på hvordan andremann kommer til å ta i mot den nye babyen...!

Skrevet

Heisann, vi venter nr 3 22 desember - 07 :)))))

Blir koselig, gleder meg kjempe masse :))

Skrevet

Hei. Vi venter nr 3 ca 10 januar. Har ei jente på snart 7 og ei lita ei på 7 mnd. Denne siste er planlagt, vi blir jo ikke yngere vi heller, greit å bli ferdig.

Skrevet

Hei!

Vi venter nr. tre ca. 10.januar. Vi har to jenter fra før. De er to og tre år. Selv om det blir tett, var det planlagt. Gleder oss masse :)

Skrevet

Vi venter også nr 3. Teminen er 22.jan. Vi har en jente på snart 7 år, og en gutt på 15 mnd fra før...

Skrevet

Ser ut som om vi er "samme båt". Jeg har en av hver - men på samme alder som deg (3 og 2 år). Vi venter nummer tre i midten av januar (litt usikker på siste mens, og dermed termin).

Skrevet

jah,koselig at vi er så mange da:)

Alltid drømt om fire tilsammen, men gubben mener dette MÅ være siste. 3 er visst rikelig i hans øyne..*:)*

Tiden vil vise... En om gangen vertfall...håper vi. Er jo de som får tvillinger,men lite av det i vår slekt:)

Skrevet

Hei! venter også nr 3, 4 februar -08! Har en gutt på 6 år, som starter på skolen til høsten. Og en gutt som blir 4 i August mnd.... Dere kan vel ikke gjette hva jeg ønsker meg, he,he!!! Er selvfølgelig velkommen uansett kjønn, men håper å kunne kjøpe inn noe rosa etterhvert:-) Vi får se, blir spennende når vi skal ta ultralyd, er vel litt for nysjerrig til å vente å se til barnet kommer.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Nr 3 i magen her! :) Foreløbig termin 27. januar. Har 2 gutter fra før,en på 16 og en på 6. En jente hadde vært kjempekos nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...