Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Gud, har ventet lenge på dette. Ikke turt før, men nå har jeg altså kastet meg i det.. Skal på konsultasjon om et par uker og kunne få operasjon ikke lenge etter.. Sambo mener det er dumt å gjøre på sommeren, men jeg orker ikke gå å vente på dette lenger.. SÅ nå er avgjørelsen tatt og time bestillt:o))
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Oii..du er TØFF:) Jeg vil også!! Kan jeg spørre hvilken str du har fra før? Og hvilken ønsker du? Hvor mye koster det? Mine er små og slappe etter å ha ammet to barn...Ligger mellom A og B-cup, og de er fullstendig "tomme"...tragisk:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Har vel en salig blanding av A og B tenker jeg.. he he, eller pærer som jeg kaller de:o) Jeg skal ha en stor B tenker jeg, ikke noe sånn at det blinker silikon liksom:-) Skal på konsultasjon nå først, da skulle vi bli enige om hvilken str. som passer meg best.. Gleder meg! Men, gruer meg til operasjonen da.. Uuuurkhh!!! HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har alltid lurt på hvor synlige arrene blir. Hvis jeg skulle gjort det ville jeg ikke at det skulle vær synlig i naken tilstand. Noen som kan si noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Selvfølgelig blir det arr... Men, om man har komplekser for brystene sine, hva gjør vel et lite arr for å få bedret selvfølelsen sin? Arrene blir jo svakere med årene...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Må si jeg misunner deg ja!) Men hva betaler du da?? Hvor i landet??
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Arrene kommer jo under brystene så du må løfte på de for at det skal synes.. Dessuten blekner de og er ikke store arret:o) Jeg skal ta på fornebuklinikken, og betaler vel en nærmere 30.000,- tenker jeg. Vel verdt hver krone:o) Gruer meg til operasjon, men gleder meg til å være stolt av å gå i v-topp:o)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 kan godt få puppa mine.... Har 85 DD og hater de.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 De er sikkert flotte !!! Er jeg sikker på ! Synes store bryst er kjempefine, uansett farge og fasong , hehe... er ikke hovedinnlegger da...,bare for ordens skyld
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 He he, har hørt den før.. Mine to beste venner har tatt brystreduksjon, og jeg skulle gjerne hatt de jeg.. Ja, nå da:o) Må si jeg gleder meg til resultatet er her, og puppene er healet, hihi:o)) Kommer til å bli rart og ikke skjule seg lenger, og til og kjøpe en normal bh, uten å tenke på å ha silikonputer i:o)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Jeg la inn silikon for 10 år siden..... Fra A til en god B. Så naturlig ut til meg, men angret med tiden. Har fjernet de nå. Har slappe pærer jeg også, men heller det enn å gå og være redd for helsa mi. Synes samfunnet fokuserer for mye på ferfekte kropper.... Jeg gjorde det også kun for meg selv. Hadde null selvtillitt... Nå bruker jeg heller BH med silikon innlegg...funker helt fint. Enig med samboeren din om at du burde vente til etter sommeren. Du blir utrolig hoven, og kan ikke ha sol på de på en stund. Sportsbh må du vel gå med i ca en måned etterpå også om det fortsatt er slik. Dette for å holde det på plass til stingene gror..Men men.... om dere tror livet blir bedre, så lykke til alle sammen...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vil fjerne jeg da... Men, ikke før jeg er 100 % sikker på at jeg er ferdig med unger. Har F, så jeg sliter med nakke og skuldre. Og det er et hæl.... å trene med de også! Og finne passende bh til under 1000 lappen.... Masse lykke til med operasjonen!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #15 Skrevet 7. juni 2007 Hvorfor redd for helsen din?? Kanskje jeg har andre grunner enn det du hadde for å ta det? Ikke alle som blir fornøyde, men noen blir det også. De som har hatt brystkreft får også operert inn silikon, så så galt kan det vel ikke være.. Jeg tar den sjangsen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Det jeg mente var bare at jeg gikk å var redd de skulle lekke. Uansett har du jo ingen garanti for om det skulle skje noe, og jeg syntes ikke det var vært det... Men, jeg dømmer ingen som vil gjøre det. Skjønner dere godt, ville bare si at tenk litt begge veier. Jeg slet utrolig m meg selv. Hadde null selvtillitt og null bryster.. Men, jeg angret.. Det vet en jo ikke før en har prøvd. Fikk endel problemer m de... Råder deg til å legge under brystvevet.... Dette gjør det mest naturlig..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juni 2007 #17 Skrevet 8. juni 2007 Hei, gled deg, du kommer ikke til å angre. Er nå en mnd siden jeg opererte selv og det har gått så flott. Så ikke gru deg, dette går helt fint. Du over som skriver at du var redd for helsen din. Det er STOR forskjell fra idag og 10 år tilbake. Nå har det kommet nye innlegg som har livstidsgaranti. De kan ikke lekke om de så ble kuttet med kniv. Risokoen for at de kapsler seg er også ufattelig liten nå siden de har en annen overflate som gjør at puppene blir mye mer naturlige og kroppen venner seg til dem på en annen måte. Selvølgelig vitkig å følge retningslinjene legen som opererer gir deg eter operasjonen. Man må somregel gå med sports bh i rundt 6 uker etter operasjonen. Dag og natt. Man må teipe arrene et år etterpå, men det er jo ikke no big deal. Og du som var redd for arr. Mine synes ikke hvor mye jeg enn kikker og det er bare en mnd siden jeg opererte. De er flinke nå til dags, bare velg riktig klinikk og kirurg. Jeg sier ikke at det aldri er noen som får problemer nå heller, men det er langt i fra sånn det var før og riksen er betydelig mindre...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Oj, artig å høre? Gjør det veldig vondt eller? Og er det veldig ugunstig å ta det nå på sommeren? Mannen min er vel mest redd for at han må bruke ferien sin på å ta vare på gullet, he he.. Er det veldig hovent og blått og gult i ettertid eller?? Takk for svar:o)
*Magic* Skrevet 8. juni 2007 #19 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har selv operert for mange år siden, og skal bytte til nye og mye bedre proteser når jeg er ferdig med å få barn. De jeg har er helt ødelagt, og er av den "gamle" typen. Personlig så ville ikke jeg ha tatt en slik operasjon på sommeren av flere grunner. (Det er varmt, har ikke mulighet til å dra på stranden med familien å bade,kan ikke løfte på gullet, må gå med den jæ... bh'n hele tiden for å nevne noe) Å ja, det gjør vondt men det tåler du, og det er det verdt:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #20 Skrevet 8. juni 2007 Ok, takk for svar. Jeg vil gjøre det nå som jeg har ferie, og mannen min har ferie, samt at søsteren min kan passe gullet for meg. Er det ikke bare en uke en ikke kan bære da? Nå har ikke jeg badet i Norge på mange år, da jeg skjemmes så fælt over puppene mine, så om jeg må gå med singlet er ingen problem for meg! Blir lei meg når alle fraråder meg det nå, vil jo at de skal være ærlige, men ser ingen annen mulighet enn å gjøre det nå som vi begge har ferie i sommer.... Kanskje jeg er splitter pine gal, he he. Men, det er vel mulig å fungere å gjøre noenlunde normale gjøremåø etter en ukes tid er det ikke?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juni 2007 #21 Skrevet 8. juni 2007 Så lenge du er forberedt på at du ikke kan gjøre så mye en ganske god stund etter operasjonen så synes jeg ikke det er så dumt å ta det når du har ferie å noen til å passe ungen. Man blir ganske pjusk etterpå og det er en uke som man virkelig ikke kan bære men det er helst 6uker man skal unngår tunge løft og trening. Dette er fordi de tror sjansen for at protesen kapsler seg blir større da. Jeg ventet nesten to uker med å løfte jeg da, for være på sikre siden. Og tunge løft holder jeg meg langt unna ennå. Det er jo ikke lenge du ikke kan bade da, etter 2 uker så er det bare tapen igjen og den skal du kunne dusje med så da kan du vel bade og, det har jeg antatt. Jeg var knapt blå og gul, det var bare litt akkurat rundt stinga og noen små blå merker litt rundt som bare forsvant. Etter en mnd kan du sole deg om du bare dekker til arrene VELDIG godt med teip/sunblock. Men arrene ligger veldig gjemt uansett, og med bikinitopp på gjør det ikke noe. Så det er det eneste, problemet med løfting får du uansett så det er jo bare flott nå som du har noen til å hjelpe deg. Anbefaler dr. Roald på colosseumklinikken, han er ufattelig dyktig og det har mye å si. Det gjør jo at alt ser mye bedre ut, arr og smerter etterpå. Han vet jo hva han gjør. Men bare et tips da. Jeg ville tenkt 2 uker etterpå jeg da, bedre å være på sikre siden. Men noe kan man jo, men man blir litt hjelpeløs. Klesvask, husvask o.l er ikke noe smart med det første. For å si det sånn synes jeg det værste med det hele var å se huset blir mer og mer rotete og all vaske hope seg opp. Og IKKE kunne gjøre noe med det. Ikke så flink til daglige gjøremål han gubben min. Godt han er flink til mye annet;)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 8. juni 2007 #22 Skrevet 8. juni 2007 Masse lykke til! Jeg gjorde dette selv for 4 uker siden:o) Den beste avgjørelsen jeg noengang har gjort, og det beste jeg noengang har kjøpt meg:o) Hvor skal du gjøre det hen?
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 8. juni 2007 #23 Skrevet 8. juni 2007 Var nesten 2 uker jeg ikke klartee å bære.. Nå etter 4 uker, er det fortsatt litt ubehagelig... Men etter 5 dager var jeg på shopping, og var på jobb etter 8 dager. Jobber som frisør, så står hele dagen. Det gikk greit.. Syns du skal gjøre dette jeg. Så lenge du har en hjemme hver dag som kan hjelpe deg med det nødvendige:o) Må ha på en usexy sports bh i 6 uker. Og dekke til arret uansett det første året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå