Gå til innhold

Dagfinn Leander

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer disse sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Dagfinn er norsk og staut, mens Leander er gresk og mer motepreget (for meg iallfall).

Skrevet

Nei, syns de passet veldig dårlig sammen.. Det er jo to heelt forskjellige navn.. Jeg liker heller ikke Dagfinn da.. Men Leander er jo fint..:) Men bruk en av de, og da sammen med andre navn i samme kategori..:)

Skrevet

Synes absolutt ikke de passet sammen......Men liker ikke Dagfinn heller da....Sorry!

Skrevet

Jeg synes ikke de passet sammen, Dagfinn er jo også et forferdelig navn på et søtt lite nurk.... Klarer ikke å se for meg en baby et barn osv som eter Dagfinn. Nei uff

Skrevet

Nei, passet ikke de..

Skrevet

Dagfinn er jo allerede 2 navn satt sammen, så å putte på ennå et synes jeg blir veldig mye.

Pluss at de passer fryktelig dårlig sammen

Skrevet

Jeg synes Dagfinn er et koselig navn. Dessuten er det mye mer sjeldent enn Leander nå for tiden. Men det er såpass langt at det bør stå alene. Ellers synes jeg at Dag er et nydelig navn!

Skrevet

Nei det syns jeg overhode ikke. Leander er for meg feminint, altfor søtt og klissete, den totale motsetningen til Dagfinn

Skrevet

N ei,passer ikke. Leander er et veldig søtt navn+ at det minner meg på leander vuggen som selges.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...