Gå til innhold

em. city cross eller teutonia mistral...erfaringer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt å sett på vogn og jeg står vel egentlig mellom emmaljunga city cross m/city bag eller teutonia mistral. er det noen som har erfaringer, både for og imot??? får et oktoberbarn,så bagen skal brukes om vinteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har erfaring??? *dytter*

Skrevet

Har selv hatt mistral med softbag, god vogn men litt lav som bagvogn og likte ikke softbag. Praktisk med vendbart styre.

City cross har vel stor bag om du kjøper hardbag?

Lyst til å prøve city cross selv!

Skrevet

city crossen kan du få både med city bag (egen bagdel), hardbag (bag med harde kanter som settes inn i sportsdelen, eller mykbag som settes inn i sportsdelen. Jeg har city crossen, men kjøpte den da min gutt var 6mnd, og da begynte han rett på sportsdelen. Vogna er kjempegod!!:-)

Skrevet

du kan kanskje kjøpe tetonia prestige (ser ut som mistral men har vendbar sittedel) da kan du velge mellom soft bag, hardbag eller fashion bag som sitter litt høyere enn andre. hadde teutonia spirit og likte den veldig godt men savnet litt lufthjul som på mistral eller prestige

Skrevet

Har teutonia ms, og kan anbefale den på det sterkeste. Har vært med på en trilletur hver dag stort sett i over to år, mange flyreiser og inn og ut av bil...og den er nesten like god som ny. Har også stått mye ute i både regn, sol og snø, og jeg synes trekket holder seg utrolig bra. Samtidig kjempegod å trille og lett i vekt.

Litt lavere enn de fleste, men ser ingen ulemper med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...