♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Hei.. Hvordan gikk det i dag?? masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2007 Dytter så du ser jeg roooper etter deg=o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Heeeei!!!=D Først eksamen, så jobb, og så familieselskap. Nå er jeg endelig hjemme og nyter et glass med vin=) Jeg tror det gikk greit, kanskje til og med bittelitt bra;) Tror ikke det er en a, men kanskje en c. Strålende fornøyd jeg!! Ble det hompings i går? Tempen har jo sunket litt, så kanskje EL er på vei. Masse klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2007 Heeei... hatt en veldig travel dag i dag du da...hehe... ja det ble hompings i går hehehe... ja så at tempen sank i dag også...er så lei av at den går opp og ned...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Heiii Travel for tiden jeg;P Nå har jeg endelig tid til å slå meg ned på bim litt. Har nattevakt.... Håper sola kommer opp snart så jeg kan sette meg ut og sole meg, hehe. Nå er jo tempen din superlav. Stor mulighet for at du hadde EL i dag, bra at dere hompa da;) 6 timer til jeg slutter på jobb, det blir deilig å sove!! *trøtt*
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Hei dreamer Hehe du ligger sikkert å sover nå=o) men i dag steg EL min opp til 36.0, og det ble ikke noen homping i går/natt..=o( Litt sur da, for hadde jo håpet på litt lykke-til-med-jobbintervju-i-morgen...Men neeei da...Han var sliten og orket ikke...Ikke gammelt nytt akkurat, må jeg si, alltid jeg som tar initiativet til sex hele tiden ikke han...=o( jaja, får bare bite i det og håpe han kommer hjem tidlig så vi kan hompe litt før vi henter gutten hos mamma...For tror jeg hadde EL litt rundt halv sek seks i går...så da har jeg vel litt tid ennå da..hehe håper du snart er ferdig med TR nå da, så du også kommer igang=o) masse klemmer=o)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Hei=) Hvordan gikk jobbintervjuet? Dårlig gjort at han ikke ville hompe, men det er ikke så lenge siden dere gjorde det,så det burde holde. Håper du får han med i dag da! Var jo helt umulig å sove i dag, steikvarmt på rommet. Skal på vinkveld i dag, uff, kommer til å være såå trøtt. Fredager er no herk;-P Nå har tanta trukket seg tilbake litt, bare noen dager med spotting, blæ, så er jeg back in the game;) Kjenner til det å måtte ta initiativet, jeg må også alltid det. Hva er det med mannfolka våre, det er jo de som skal gjøre det til vi blir gale i hodet. Har prøvd å få sambo til å ta rosenrot, men han vil ikke.Håper at sola gjør mannfolka våre skikkelig våryre snart. Masse klemmer=)
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2007 Heihei... Jo da, fikk jobben jeg=oD..hehe..så glad...=oD Gleder meg til å fortelle mamma og pappa, hihi... Kanskje sambo blir på med en gratulasjons sex...hmmm...hehe, kanskje litt sent det nå, får se...har det ikke travelt akkurat..hihi Ja, kjenner til den varmen, er bare sååå glad for at sola ikke står mot soverommene på dag tid og utover... Vel, godt at hun har trukket seg tilbake, så får dere sette igang med babymaking...hehe Dritt å ta initiativet noen ganger men andre ganger er det helt greit..For han blir så tatt på senga...hihi... men du får prøve å kose deg masse i kveld da... men vi snakkes... masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå