Gå til innhold

Dere som har jentababy..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere bare rosa klær til jenta?

jeg begynner å bli litt lei det der med at rosa er jente å gutt er blå.

Jenta mi er blånd å jeg kjøper faktsik en del "gutte" klær fordi det er tøft, og blått.. Syns det passer fint til jenta mi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja huff, er ikke særlig glad i rosa på jenta mi..

Kjøper hvitt, gult og grønt osv. Hun passer ikke så godt til rosa egentlig, hihi:) Men litt rosa har ho..

Skrevet

Lysturkis og lyslilla er jo også fint. Jenter kan bruke alle farger, kommer mer ann på hvordan klærne er ellers.

Skrevet

Jeg kjøper rosa, rødt, gult, hvitt, grønt, lilla og til og med sort! Men ikke blått.

Syns bare ikke blått passer til jente... (bortsett fra blå dongri..)

Men har jo hvite klær med blå bamser osv...

Men akkurat dette med farger velger en jo selv...

Skrevet

Her går det mest i rosa, jeg syns det er så fint!

Men jeg ser mange jentebabyer med friske og stilige farger i klærne, og syns det er fint også. Men min jente har mest rosa ja...

Skrevet

Nei!

Her er det mye brunt, grønt og gult. Liker sterke farger og mønster. Men har noe i rosa da, det er jo en fin farge - i passe doser.

Skrevet

Har en del brunt....passer jo godt til rosa eller andre farger. Ellers går det i gult, hvitt, off-white, rosa, mørkeblått, rødt eller andre farger. Har mønstrede klær også, men har ikke lyseblått tror jeg...

Skrevet

Ja, blir mye rosa, men også litt hvitt og en kjole i rødt og hvitt.. hannah kler best de fargene..ikke fin i gult. Har fått skryt av hvordan jeg kler henne da;) men er helt klart fint med andre farger dersom babyen kler det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...