Jente89 ♥ Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Kjøper dere bare rosa klær til jenta? jeg begynner å bli litt lei det der med at rosa er jente å gutt er blå. Jenta mi er blånd å jeg kjøper faktsik en del "gutte" klær fordi det er tøft, og blått.. Syns det passer fint til jenta mi
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Ja huff, er ikke særlig glad i rosa på jenta mi.. Kjøper hvitt, gult og grønt osv. Hun passer ikke så godt til rosa egentlig, hihi:) Men litt rosa har ho..
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Lysturkis og lyslilla er jo også fint. Jenter kan bruke alle farger, kommer mer ann på hvordan klærne er ellers.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Jeg kjøper rosa, rødt, gult, hvitt, grønt, lilla og til og med sort! Men ikke blått. Syns bare ikke blått passer til jente... (bortsett fra blå dongri..) Men har jo hvite klær med blå bamser osv... Men akkurat dette med farger velger en jo selv...
En liten mamma Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Her går det mest i rosa, jeg syns det er så fint! Men jeg ser mange jentebabyer med friske og stilige farger i klærne, og syns det er fint også. Men min jente har mest rosa ja...
flashdancepants Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Nei! Her er det mye brunt, grønt og gult. Liker sterke farger og mønster. Men har noe i rosa da, det er jo en fin farge - i passe doser.
St.Sunniva Skrevet 6. juni 2007 #7 Skrevet 6. juni 2007 Har en del brunt....passer jo godt til rosa eller andre farger. Ellers går det i gult, hvitt, off-white, rosa, mørkeblått, rødt eller andre farger. Har mønstrede klær også, men har ikke lyseblått tror jeg...
Hannahs-mor06 Skrevet 6. juni 2007 #8 Skrevet 6. juni 2007 Ja, blir mye rosa, men også litt hvitt og en kjole i rødt og hvitt.. hannah kler best de fargene..ikke fin i gult. Har fått skryt av hvordan jeg kler henne da;) men er helt klart fint med andre farger dersom babyen kler det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå