Gjest Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Den blir jo da forskjøvet, ferien blir jo et avbrudd i perm. Jeg skal ha 3 uker ferie i juli, og er i perm med 80 % lønn. På brevet fra jobb sto det at jeg får 80%lønn i ferien også, kan dette stemme? Trodde jeg fikk 100%lønn da, siden det ikke er perm?? Noen som vet?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Det vet jeg ikke, har faktisk ikke tenkt på det.. Kanskje noen andre vet??
Fire småtroll Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg får ingenting de ukene jeg har ferie jeg, det er jo de ukene en skal leve av feriepengene.. Ihvertfall fungerer det sånn når du får pengene direkte fra NAV. Feriepengene fra min arbeidsgiver utbetales 30.juni, så de må jeg spare til jeg skal ha ferie fra foreldrepenge-utbetalingene fra NAV i aug.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2007 #4 Skrevet 6. juni 2007 Det spørs om du har spart opp ferie. Jeg hadde, så jeg fikk 100% lønn i ferien selvom jeg har 80% lønn i perm som deg.
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Ja jeg har spart opp til full ferie. Skjønner ikke noe av dette jeg, får skylde på ammetåka;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå