Gå til innhold

Hallo alle sammen, trist innlegg fra meg. viny

viny

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag er 9+6 i dag og for 10 dager siden så banket hjertet men i dag kunne ikke legen se noen aktivitet. Vi ble enige om å avvente til neste mandag for da å ta utskrapning etter en slutt sjekk for å la tvilen komme den lille spiren vår til gode som vi hadde gledet oss slik til å få. Vi begynner å bli så gamle at det spørs vel om vi får flere sjanser selv om vi kommer til å prøve hardt. Hvis noen av dere har opplevd noe liknende så vil vi gjerne høre om det. Går det an å ikke se hjertelyd for så på neste kontroll å se det? Er ikke optimist i det hele tatt, men veldig lei meg. Hilsen viny

Fortsetter under...

Huff, trist å høre viny!!!!

Har desverre vært med på dette flere ganger selv....med meg gikk det galt:(

Men, da har det ikke vært tvil, og jeg har ikke blitt bedt om å komme tilbake senere. Siden legen ville ha deg tilbake om noen dager, må jo bety at dette fortsatt kan gå bra...?

Krysser fingrene og håper dette ender godt!!

Klemmer fra

Jeg opplevde det samme i november 2005. Hadde hatt en del småblødninger, og var inne på ul i uke 10. Legen mente han kanskje så et hjerte som slo, og jeg kom tilbake 4 dager seinere for å sjekke, men det var dødt. Man bør jo være 100% sikker...men det var slitsomme dager å gå slik. Forstår du er lei deg, håper dere likevel får en ny sjanse hvis dette går galt. Ønsker deg lykke til.

Annonse

Jeg har opplevd det flere ganger, å miste på den tiden som du er nå. (Sende gode tanker:**********) Jeg trodde også det var siste sjanse, og at alt håp for oss var ute for å få barn. Men nå har jeg snart bare tre uker igjen til jeg skal føde en liten jente! Og jeg blir 47 i oktober!

Ikke gi opp selv om det skulle gå galt! Det er masse håp igjen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...