*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Kjøpte bæresjal for 5 dg siden. Hun stortrives i den. Når hun skriker på kvelden, setter jeg henne i bæresjalet og hun roer seg og sovner faktisk!!! Verdt et forsøk for flere spør du meg.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Signerer denne!! Ada trivst såå godt i sjalet, og ho får sovne i "oppreist" froske-stilling, noko som ser ut til å hjelpe på at lufta kjem seg gjennom tarmsystemet. Knyttar ho fast i sjalet etter amming når eg reknar med det kjem ei skriketokt (midt på dag og på kvelden) og går ein tur. Det kan ta litt tid før ho roar seg, men til slutt blir ho rolig og sovnar. Herleg! Men det funkar best å gå utandørs, inne blir det litt kort å berre gå rundt i stova, får ikkje skikkelig "ganglag" og ho likar betre å vere utandørs i sjalet. Genialt å ha begge armane fri også Les meir om bæring på www.tettinntil.com
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 SÅ GODT Å HØRE! jeg har bestilt bæresjal til snuppa mi!! Og hun har mest sannsynlig kolikk så blir deilig hvis det funker her:-)
ealv Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Det kan bli tungt i lengden og bare rundt på de så jeg anbefaler i tillegg byssanlull spebarnskøye..... se på www.hkf.no så ser du hvor jeg fant den....fantastisk spør du meg mor til 2 kolikkbarn
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Går også an å knyte sjalet til ei hengekøye og henge den i leikegrinda, men det gyngar nok ikkje like bra som ei ordentlig hengekøye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå